رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت باواریایی‌ها قصد ندارند به آسانی سرمربی اسپانیایی موفق خود را از دست بدهند و مترصد عقد قراردادی جدید با او هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت دلیلی برای اینکه پپ گواردیولا نخواهد قراردادش را با باواریایی‌ها تمدید کند وجود ندارد و اینکه باشگاه تمام تلاشش را برای حفظ این مربی اسپانیایی انجام خواهد داد.

یک ماه پیش بود که رومنیگه اعلام کرد با گواردیولا در خصوص تمدید قراردادش که در ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد، صحبت کرده است اما سرمربی پیشین بارسلونا نسبت به تداوم این مذاکرات میل چندانی نشان نداده است.

در حالی که تنها ۲ ماه دیگر به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقی مانده است، رومنیگه بار دیگر بحث تمدید قرارداد گواردیولا را مطرح کرده و به شایعاتی که در خصوص احتمال جدایی این مربی ۴۴ ساله از غول‌های مونیخ وجود دارد، پاسخ داد.

رومنیگه اظها داشت:من می‌دانم که پپ و خانواده‌اش از زندگی در مونیخ بسیار راضی هستند و زندگی بسیار خوبی دارند. هیچ دلیلی برای اینکه او نخواهد در پایان قرارداد فعلی‌اش با ما بماند وجود ندارد.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ ادامه داد: گواردیولا کلید دوره موفقی است که ما اکنون در حال عبور از آن هستیم.

شاگردان گواردیولا امروز (یک‌شنبه) در هفته بیست و ششم بوندس‌لیگا برای حفظ فاصله ۱۱ امتیازی خود با ولفسبورگ رده دومی به مصاف بورسیا مونشن‌گلادباخ می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.