تیم فوتبال تراکتورسازی ایران، نیمه نخست بازی برابر الاهلی عربستان را با تساوی بدون گل به پایان برد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D، تیم فوتبال تراکتورسازی ایران از ساعت ۲۰:۵۰ به وقت تهران، در ورزشگاه «ملک عبدالله» شهر جده میهمان الاهلی عربستان است که این دیدار تا پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل پیگیری می‌شود.

تونی اولیویرا، سرمربی پرتغالی سرخپوشان ایران تیمش را با ترکیب ابتدایی حامد لک، مهدی قریشی، خالد شفیعی، شاهین ثاقبی، فردین عابدینی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، فرشاد احمدزاده، فرید کریمی و ادینیو به زمین فرستاد.

شاگردان تونی در حالی به مصاف الاهلی رفتند که شرایط خاصی را برای سفر به جده داشتند و با سه پرواز خود را به این شهر رساندند.

ادینیو در دقیقه ۹ این بازی روی اشتباه مدافع تیم الاهلی صاحب موقعیت شد اما ضربه او درست به جایی رفت که سنگربان حریف انتظارش را می‌کشید.

در دقیقه ۱۲ نیز تیموریان با ارسال یک پاس در عمق، هم‌تیمی‌هایش را صاحپ توپ کرد که ضربه احمدزاده در نهایت با برخورد به مدافع حریف در اختیار دروازه‌بان الاهلی قرار گرفت.

تراکتورسازان که برتری نسبی نسبت به حریف خود داشتند، روی کار زیبای احمدزاده موقعیت دیگری بدست آوردند که این بار هم ضربه ادینیو با برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

پس از آن، روی ضربه کرنر نیز تراکتورسازی فرصت خوبی را برای زدن گل اول داشت که پاس عرضی احمدزاده بدون دخالت بازیکنی به اوت رفت.

در دقیقه ۳۶ بازی نیز بازیکنان الاهلی دروازه لک را تهدید کردند که ضربه عامر را سنگربان تیم تراکتورسازی مهار کرد.

دو دقیقه بعد، باز هم این ادینیو بود که می‌توانست دروازه حریف را باز کند، اما این بار معیوب، دروازه‌بان عربستانی، توپ را با یک شیرجه خوب به کرنر فرستاد.

توپ و میدان در نیمه نخست بیشتر در اختیار تراکتورسازی بود اما آن‌ها نتوانستند از این برتری نسبی استفاده کنند و بازی با تساوی بدون گل در این نیمه به پایان رسید.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.