مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالی حق طبیعی بیرانوند است و اگر هواداران ما به او بی‌احترامی کردند، من معذرت می‌خواهم.
به گزارش خبرگزاری فارس، حنیف عمران‌زاده پس از شکست یک بر صفر مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه امید ابراهیمی نبود و وسط استقلال خالی شده بود، می‌دانستیم که نفت روی کاشته‌ها خوب عمل می‌کند و مبعلی خوب کاشته می‌زند و نهایت روی یک کرنر گل خوردیم.

وی در مورد فحاشی تماشاگران استقلال به بیرانوند به خاطر خوشحالی که او بعد از برد انجام داد، این حق طبیعی بیرانوند است که خوشحالی کند، اما هواداران ما هم عصبانی بودند. اگر به او بی‌احترامی شده، من از او عذرخواهی می‌کنم.

مدافع استقلال در مورد خطای پنالتی که مرتکب شد و اینکه آیا این خطا درست بود یا نه، گفت: من در محوطه جریمه به بازیکنان نفت ضربه زدم، ولی قبل از آن، از او جلوتر بودم و بازیکن نفت من را هل داد و داور می‌توانست خطا اعلام کند، البته من نباید در مورد داوری حرف بزنم، ولی در مورد صحنه پنالتی توضیح دادم. 

عمران‌زاده در مورد قهرمانی استقلال گفت: ۸ فینال داشتیم که یکی از آنها گذشت، اکنون برای اینکه صحبت از قهرمانی بشود زود است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.