مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: صحبت در مورد قهرمانی نفت زود است چراکه ۸ فینال دیگر پیش رو داریم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد خرمگاه پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی در این بازی ۶ امتیازی گفت: به هر حال باید با استقلال هم بازی می‌کردیم و با توجه به شرایطی که لیگ داشت، انتظار چنین بازی زیبایی را داشتیم، استقلال نفرات خوب و کادر فنی باتجربه و خوبی دارد. به هواداران تبریک می‌گویم. ما با استقلال بازی خوبی انجام دادیم و هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند از این مسابقه لذت بردند.

خرمگاه در مورد اینکه خودش و منصوریان در طول بازی از روی نیمکت بلند نشدند، گفت: ما در استقلال زندگی کرده‌ایم و فوتبال را با استقلال شروع کرده‌ایم، باید به هوادارانش احترام بگذاریم. امیدوارم هر آنچه که باید اجرا می‌کردیم را انجام داده باشیم.

خرمگاه در مورد اینکه می‌توان گفت نفت قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم اکنون صحبت در مورد قهرمانی نفت زود است، ما ۸ بازی دیگر تا پایان لیگ داریم، در واقع ۸ فینال دیگر پیش رو داریم. روز آخر با تراکتورسازی بازی خواهیم داشت. سخت‌ترین بازی برای ما باقی مانده است. همه تیم‌ها می‌آیند که مقابل نفت بازنده نباشند، پس زود است که در مورد قهرمانی حرف بزنیم.

وی در مورد اینکه بیرانوند با خبرنگاران مصاحبه نکرد، گفت: این نظر شخصی‌اش بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.