کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پاریسی‌ها موفق شدند ۱۰ نفره با حذف چلسی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال چلسی و پاری سن ژرمن در ادامه دیدارهای دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت سن ژرمن با تساوی دو بر دو مقابل چلسی و با قانون گل زده در خانه حریف به مرحله بعد صعود کرد.

این دیدار پربرخورد که در نیمه اول اخراج زلاتان ایبراهیموویچ را در دقیقه ۳۲ به همراه داشت تا تیم پاریسی ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد، در وقت‌های معمول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و به دلیل اینکه دو تیم در دیدار رفت هم به تساوی یک بر یک رسیده بودند بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در وقت‌های معمول این دیدار کیهیل در دقیقه ۸۱ برای چلسی گل زد و داوید لوئیز در دقیقه ۸۶ تیم پاریسی را به بازی برگرداند تا این دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم این دیدار جذاب با گل همراه بود و سهم هر دو تیم یک گل بود.

تیاگو سیلوا در نیمه اول وقت‌های اضافه با اشتباه خود یک ضربه پنالتی را به چلسی هدیه داد تا ادن هازارد از روی نقطه پنالتی بازی را دو بر یک کند.

در نیمه دوم وقت‌های اضافه سیلوا کاپیتان برزیلی پاریسی‌ها در صدد اشتباهش برآمد و در دقیقه ۱۱۴ با ضربه سر تماشایی نتیجه را دو بر دو کرد تا در نهایت میلیونرهای پاریسی‌ راهی مرحله بعد شوند و شاگردان آقای خاص از لیگ قهرمانان وداعی تلخ و دراماتیک داشتند.

پیش از این هم بایرن با آتش‌بازی در مونیخ با ۷ گل شاختار دونتسک اوکراین را در هم کوبیده بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )