مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: کمیته انضباطی روی هوا محمد عباس‌زاده بازیکن پرسپولیس را در رأی اولیه محروم کرده بود که اکنون دوباره از ما مستندات می‌خواهد؟
صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تعلیق رأی محرومیت محمد عباس‌زاده به خاطر شکایت نساجی گفت: آقای دهمیانی از اعضای کمیته انضباطی مصاحبه کردند و گفتند نساجی باید مستندات خود را ارائه کند من وقتی این حرف‌ها را خواندم تعجب کردم اگر ما مستنداتی نداشتیم محمد عباس‌زاده چگونه در رأی اولیه کمیته انضباطی محروم شده است. آیا روی هوا این بازیکن را محروم کرده‌اند؟

وی افزود: کمیته انضباطی چرا برخورد دوگانه می‌کند؟ سینا دست‌نشان بازیکن ما به دلیل آنکه به باشگاه شهرداری اراک بدهی داشت و چک پدرش برگشت خورده بود جلوی بازی این بازیکن را برای نساجی گرفتند و تا زمانی که ما پول و چک برای دهمیانی نبردیم اجازه بازی این بازیکن را به ما ندادند اما اکنون برای محمد عباس‌زاده می‌گویند باید مستندات بیاوریم خب رأی اولیه بر چه اساسی صادر شده بود که او محروم شده است.

مدیرعامل نساجی تصریح کرد: من هنوز به کمیته انضباطی رفتم اما کسی در آنجا حضور نداشت خدمت اسدی دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال رسیدم من از ایشان می‌خواهم که مقابل بی‌عدالتی بایستد و باشگاه‌هایی که ارتباطاتی با فدراسیون و وزارت ورزش ندارند را هم مثل بقیه به یک چشم نگاه کنند. روز گذشته کمیته انضباطی به ما نامه زده که مستندات ارائه کنیم و امروز اعلام می‌شود که عباس‌زاده محرومیت‌اش تعلیق شده است این رأی به دور از اخلاق فوتبالی است. از دبیر فدراسیون فوتبال می‌خواهم که در این مسئله دخالت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.