سرپرست تیم پرسپولیس می‌گوید هر اتفاقی در دیدار این تیم مقابل النصر عربستان رخ دهد از چشم مسئولان نفت مسجد سلیمان می‌بیند.
به گزارش ایسنا، محمود خوردبین درباره سفر پرسپولیس به شهر مسجد سلیمان اظهار کرد: به نظر شما چگونه می‌توانید ۲۴ ساعت قبل از دیدار نفت مسجد سلیمان برای سفر به این شهر بلیت بگیرید؟

او در واکنش به صحبت رضاییان که گفته بود پرسپولیسی‌ها می‌توانند با اتوبوس به مسجد سلیمان بیایند گفت: اصلا به ایشان ارتباطی ندارد. ما از او خواسته‌ایم که به ما کمک کند و بازی به تعویق بیفتد اما این کار را نکرد. هر اتفاقی که در بازی با النصر عربستان رخ دهد از چشم آقای رضاییان و نفت مسجد سلیمان می بینیم. احتمالا فردا هم می‌خواهند پیشنهاد بدهند که پیاده به مسجد سلیمان بیایید. روز گذشته به ما اعلام کردند که این بازی قطعی است و باید به مسجد سلیمان برویم. اگر هفته قبل من می‌دانستم که بازی قطعی است مطمئنا مقدمات سفر را فراهم میکردم.

وی افزود: ما قرار بود به مسجد سلیمان نرویم و منتظر بودیم که مسئولان محبت کنند و بازی ما را به عقب بیندازند اما این کار را انجام ندادند. آن‌ها حتی کارشکنی هم کردند. البته مطمئن باشید من برای فردا بلیت خواهم گرفت.

خوردبین در ادامه درباره حل مشکل محمد عباس‌زاده توسط علی دایی نیز گفت: من این موضوعات را از شما می‌شنوم. اما به ما اعلام کردند می‌تواند بازی کند. متاسفانه به خاطر اینکه تمرین‌های کمی انجام داده است ما او را به مسجد سلیمان نمی‌بریم. دست علی دایی هم درد نکند که به تیم کمک کرد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور مامور مالیات در تمرین پرسپولیس گفت: آن فرد به تمرین پرسپولیس آمده بود و به بازیکنان گفت بیایید و مشکلات‌تان را حل کنید، ما هر طور که بخواهید و به صورت اقساطی مشکلات‌تان را حل می‌کنیم. اما بازیکنان گفتند اگر قرار است برگه‌ای امضا کنیم باید خیلی زود مالیات‌مان را پرداخت کنیم، در حالی که هیچ پولی نگرفته‌ایم اما مطمئن باشید هیچ بازیکنی ممنوع‌الخروج نیست.

وی در پایان درباره مشکلات گابریل هم گفت: مبلغی پول به او پرداخت شده و مشکلش حل شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.