هافبک ملی‌پوش رئال مادرید با اشاره به اینکه شکست برابر بیلبائو حس بدی را به او و هم‌تیمی‌هاش داده است از ال‌کلاسیکو به عنوان یک بازی سرنوشت‌ساز یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شکست یک بر صفر رئال مادرید در خانه اتلتیک بیلبائو در هفته بیست‌و‌ششم لالیگای اسپانیا این فرصت را در اختیار بارسلونا قرار داد تا بعدازظهر امروز در صورت پیروزی بر رایووایکانو صدر جدول را از کهکشانی‌ها بگیرد.

ایسکو در خصوص شکست شب گذشته رئال برابر بیلبائو به خبرنگاران گفت: ما با احساس بدی که در دل‌مان داریم اینجا را ترک می‌کنیم، چون حالا دو بازی است که به پیروزی نرسیده‌ایم و این واقعاً جای شرمندگی دارد. ما در خط حمله آن جان لازم را نداشتیم و این برای رئال مادرید طبیعی نیست. اوضاع به خوبی پیش نمی‌رود ولی به طور حتم شرایط تغییر خواهد کرد.

وی افزود: مسابقات لالیگا دشوار است ولی هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. ما دو هفته بعد با تمام شور و اشتیاق در نیوکمپ به مصاف بارسلونا خواهیم رفت و باید بگویم که آن بازی سرنوشت‌ساز خواهد بود. رئال به لحاظ فیزیکی در وضعیت خوبی قرار دارد، پس جای بهانه‌‌جویی نیست.

هافبک ۲۲ ساله کهکشانی‌ها شکست تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو را از اتفاقات طبیعی فوتبال دانست و تصریح کرد: تیم‌ها فراز و نشیب‌هایی دارند و این بستگی به شرایط بازیکنان دارد. این وظیفه ماست که مجدداً به آن بازی‌هایی که پیش از این ارائه می‌دادیم، بازگردیم.

رئال مادرید پیش از اینکه در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۵ (۲ فروردین ۹۴) برای انجام بازی ال‌کلاسیکو به کاتالونیا سفر کند باید در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شالکه برود و در لالیگا هم با لوانته دیدار کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.