سرمربی میلان می گوید که در صورت اخراج از این تیم هم سربلند خواهد رفت. اینزاگی از این که تیمش در ثانیه های پایانی پیروزی را با تساوی عوض کرد ناراحت است و تیمش را بدشانس توصیف کرد.
به گزارش ایسنا، هفته بیست و ششم سری A با انجام دو دیدار آغاز شد که در حساس ترین بازی میلان بحران زده در ورزشگاه خانگی خود نتوانست برابر هلاس ورونا هم به پیروزی برسد تا فیلیپو اینزاگی سرمربی جوان این تیم یک گام دیگر به اخراج نزدیک تر شود.

رسانه های ایتالیایی در چند روز اخیر نوشتند که هلاس ورونا آخرین فرصت فیلیپو اینزاگی است و چنانچه این مربی جوان نتواند در این دیدار هم به پیروزی برسد از کار برکنار خواهد شد. روسونری در این دیدار خانگی هم نتوانست به پیروزی برسد و در حالی که بازی تا ثانیه های پایانی با نتیجه دو بر یک به سودش پیگیری می شد شاگردان اینزاگی در آخرین ثانیه بازی را واگذار کردند تا ناکامی دیگری برای این تیم رقم بخورد.

در نشست خبری بعد از بازی نخستین سوالی که از اینزاگی پرسیده شد احتمال اخراجش بود که این مربی جوان این گونه پاسخ داد: این سوال را از من نپرسید؛ چرا که باید رئیس باشگاه جوابش را بدهد. اگر اخراج شوم سربلند از میلان می روم. درست است که تیم ما در این دیدار نتوانست به پیروزی برسد اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت و منظم بازی کرد.

او ادامه داد: بازیکنان در تمرین شاداب و آماده به نظر می رسند و همه آنها نهایت تلاش و تمرکز خود را به کار می گیرند. میلان می تواند بازی های بهتری را به نمایش بگذارد و باید به آینده امیدوار باشیم. قبول می کنم که همان میلانی که همه انتظار دارند نیستیم اما در دیدارهای آینده تلاش می کنیم بهتر ظاهر شویم.

یکی از خبرنگاران از اینزاگی پرسید که بهتر بود در این دیدار از پاتزینی استفاده نمی کرد که این سوال با عصبانیت سرمربی جوان میلان همراه شد: "اگر پیروز می شدیم که همه می گفتید تصمیم بسیار خوبی بود اما الان می گویید که تصمیم اشتباهی بود. جالب است وقتی هم که پاتزینی بازی نمی کند می گویید که چرا به او بازی نمی دهید. این واقعا ناامید کننده است که دروازه ما در ثانیه های پایانی باز شود. می توانستیم سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم. متاسفانه باز هم بدشانسی آوردیم و در دقایق پایانی دروازه خود را باز شده دیدیم. میلان می توانست پیروز این میدان باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.