تیم العربی در هفته بیستم لیگ ستارگان قطر در غیاب مهاجم ایرانی‌اش به پیروزی رسید و الاهلی در شب گلزنی هافبک ایرانی‌اش از سد تیم السد گذشت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ ستارگان قطر امشب (شنبه) تیم الاهلی به مصاف السد رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید.

در این دیدار سیدجلال حسینی و مجتبی جباری از ابتدا در ترکیب الاهلی به میدان رفتند که جباری در ۸۹ دقیقه حضورش در میدان موفق شد گلزنی هم کند. هافبک ایرانی الاهلی در دقیقه ۳۱ گل اول را وارد دروازه السد کرد و دو گل دیگر این تیم را نیز الان دیوکو در دقایق ۴۲ و ۸۴ به ثمر رساند.

گل‌های تیم السد را هم که در گروه C لیگ قهرمانان آسیا حریف تیم فولاد است، مصعب خضیر (۲۴)، ادینالدو (۴۵) و خلفان ابراهیم (۶+۹۰) وارد دروازه الاهلی کردند.

پیش از این دیدار نیز تیم العربی در خانه به مصاف الوکره رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. اشکان دژاگه، مهاجم ایرانی تیم العربی در این دیدار غایب بود و حتی روی نیمکت هم حضور نداشت. این در حالی بود که رضا قوچان‌نژاد، مهاجم ایرانی الوکره ۶۸ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

تک گل این بازی را باولینیو در دقیقه ۶۹ وارد دروازه الوکره رفت تا یاران دژاگه ۳ امتیاز از مصاف با یاران قوچان‌نژاد به دست بیاورند.

در یکی دیگر از دیدارهای برگزار شده، تیم لخویا حریف پرسپولیس در گروه A لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف الخریطیات رفت و با پیروزی یک بر صفر مقابل این تیم صدر جدول را حفظ کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.