کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کمک مربی باشگاه راه آهن گفت: از لحاظ روحی و بدنی در بهترین شرایط قرار داریم و فقط برای ۳ امتیاز به قم آمده‌ایم.
به گزارش خبرگزاری فارس، کرمانی مقدم مربی تیم راه‌آهن قبل از دیدار با صبای قم در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت: از لحاظ روحی و بدنی در بهترین شرایط قرار داریم و فقط برای ۳ امتیاز به قم آمده‌ایم و با توجه به شرایط‌مان در ته جدول فقط ۳ امتیاز بازی مقابل صبا ما را راضی می‌کند.

وی افزود: نه محروم داریم نه مصدوم. تمام بازیکنان‌مان در شرایط ایده‌آل به سر می‌برند. می‌خواهیم دست پر از قم برگردیم و فقط و فقط به برد فکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دو هفته است که به تیم ملحق شده‌ایم در بدو ورود‌مان موفق شده‌ایم یک برد کسب کنیم می‌خواهیم جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم و با توجه به فشردگی امتیازات در بین تیم‌های پایین جدولی می‌توانیم از ته جدول فاصله گرفته و به جمع تیم‌های بالای جدولی ملحق شویم.

مربی تیم راه‌آهن در خصوص حریف خود تیم صبای قم گفت: تیم صبای قم تیم خوب و جنگنده‌ای است و در زمین خود در شرایط حمله خطرناک هستند ولی ما به خوبی تیم صبای قم را آنالیز کرده‌ایم و برنامه‌های ویژه‌ای برای این بازی داریم.

وی در خصوص همکاری تیم راه‌آهن با تیم ملی امید گفت: بدون شک تیم ملی امید تیم ملی میهن اسلامی‌مان است و تمام تلاش مان را برای همکاری با این تیم خواهیم کرد و با توجه به اینکه سرمربی تیم امید محمد خاکپور از بازیکنان گذشته تیم ما بوده است تعامل خوبی بین تیم ما و تیم امید وجود دارد و آقای خاکپور و فرهاد کاظمی در ارتباط است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شک نکنید تیم راه‌آهن در لیگ برتر می‌ماند و در حال حاضر هیچ یک از بازیکنان تیم ما به مشکلات مالی فکر نمی‌کنند و شک نکنید با آمدن مدیر توانمندی همچون آقای رحیمی مشکلات مالی تیم راه‌آهن هم حل خواهد شد ولی از ته دل می‌گویم هیچ یک از اعضای تیم راه‌آهن ذره‌ای به مشکلات مالی فکر نمی‌کنند و همدل و هم‌قسم شده‌ایم تا از ته جدول فاصله گرفته و جایگاه خود را در لیگ بهبود ببخشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.