مربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه همه مسابقات برای ملوان حکم فینال را دارد، گفت: بیش از ۶۰ درصد قرارداد بازیکنان ملوان پرداخت شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از انزلی، فرشاد فلاحت‌زاده دقایقی پیش در نشست خبری قبل از دیدار ملوان و سپاهان اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: سپاهان تیم بین‌المللی است و تنها تیمی هستیم که بازیکنان بیش از ۶۰ درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده‌اند و از مالک باشگاه تشکر می‌کنم.

مربی ملوان انزلی با بیان اینکه از هواداران پرشور ملوان درخواست دارم تا با حضور در ورزشگاه تیم ما را تشویق کنند، گفت: هواداران ملوان نمونه و الگو هستند و ما بیش از هر روزی به آنان نیاز داریم.

فلاحت‌زاده با اشاره به کسالت فیروز کریمی و غیبتش در نشست خبری، تصریح کرد: کریمی به دلیل بیماری و با نظر پزشک تیم در نشست خبری حاضر نشد و وی احترام خاصی برای اصحاب رسانه قائل است.

وی با بیان اینکه ملوان نیازمند امتیاز بوده و هر بازی برای ما مثل فینال است، اظهار داشت: جلال رافخایی پس از مدت‌ها مصدومیت در دیدار با سپاهان حضور می‌یابد و حاتمی بازیکن هجومی ملوان فعلا مصدوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.