دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: پیشکسوتان شناسنامه فوتبال ما هستند و اگر نمونه‌های اخلاقی آنها که نعمت هستند را از دست بدهیم و به صورت شعاری عمل کنیم تمام هویت‌مان را از دست می‌دهیم.
به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی با حضور در نشست نمایندگان تیم‌های لیگ پیشکسوتان گفت: جایگاه پیشکسوتان باید حفظ شود. شناسنامه فوتبال ما پیشکسوتان هستند. پیشکسوتانی مثل پرویز دهداری در فوتبال ایران بودند که در اخلاق نمونه بودند. به نظر من باید این موقعیت‌ها را غنیمت بشماریم و اگر این نعمت‌ها را از دست دهیم و به صورت شعاری عمل کنیم تمام هویت‌مان را از دست می‌دهیم.

دبیرکل فدراسیون در ادامه بیان کرد: مهمترین ابزار مدیریت در یک ساختار معلمان هستند، چرا که نیروی انسانی را تربیت می‌کنند. اولین درس دین ما احترام به بزرگترهاست. ما باید احترام قهرمانان ملی را حفظ کنیم. معتقدم زمانی می‌توانیم در این موضوع موفق باشیم که حرف‌هایمان را با عمل‌هایمان یکی کنیم و بدون شک خلاهایی در این کمیته وجود دارد که آنها را می پذیریم و باید به همه آنها رسیدگی کنیم.

اسدی در پایان گفت: در کنار همدیگر می‌توانیم یک مجموعه مسنجم قوی و قدرتمند در حوزه فوتبال داشته باشیم. قهرمانان ملی برای جامعه ارزشمند هستند و باید از آنها مراقبت شود تا زمانی وحدت نباشد ساختاری نمی تواند شکل بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.