اتلتیکو مادرید در نظر دارد که تابستان سال آینده سه دیدار دوستانه در چین برگزار کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، گروه دالیان واندا روز چهارشنبه اعلام کرده بود که سهامی در باشگاه اتلتیکومادرید به مبلغ ۴۵ میلیون یورو (۵۲ میلیون دلار) را خریداری می‌کند تا اولین کمپانی چینی باشد که در یک باشگاه اروپایی در لیگ حرفه‌ای سرمایه‌گذاری می‌کند.

میگوئل آنگل جیل این هفته به چین می‌رود و با نمایندگان این شرکت دیدار می‌کند. یکی از وظایف او نهایی کردن جزئیات سه دیدار دوستانه است که اتلتیکومادرید قرار است در تابستان در چین برگزار کند. روزهای تأیید شده برای این مسابقات ۲۸ جولای، اول و چهارم آگوست است. یکی از بازی‌ها در شانگهای برگزار می‌شود و دو مکان و حریف دیگر هنوز مشخص نشده‌اند.

یک موضوع دیگر که باید مورد بررسی قرار بگیرد، آوردن بازیکنان با استعداد چینی به اسپانیا به عنوان بخشی از برنامه توسعه فوتبال است. تعداد بازیکنان چینی که بخشی از سیستم نوجوانان اتلتیکومادرید را شکل خواهند داد از ۳۰ به ۶۱ بازیکن افزایش پیدا می‌کند. آخرین مسئله مهم که باید مورد بررسی قرار بگیرد، تزریق یک سرمایه اضافه است.

جین در مسیر سفر به چین در هند توقف خواهد داشت تا با مدیران باشگاه‌های اتلتیکو کلکته که یکی از شعبه‌های باشگاه اسپانیایی است، دیدار کند. این تیم اخیرا قهرمان سوپرلیگ هند شده است و این تجربه به سود هر دو طرف خواهد بود. برنامه اتلتیکو این است که این برنامه را با هدف کسب عناوین بیشتر در هند حفظ کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.