مدیرعامل باشگاه فولاد نوین اهواز گفت: ما برای حضور تمامی بازیکنان‌مان در تیم استعلام گرفته‌ایم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شکایت باشگاه نساجی از فولاد نوین اهواز به دلیل استفاده از بازیکنانی که معافیت‌شان را جعلی دریافت کردند اظهار داشت: ما طبق قانون پیش رفتیم و زمانی که بحث معافیت بازیکنان مطرح شد از تمامی بازیکنان‌مان استعلام گرفتیم دو بازیکن ما به نام‌های محمد جلیزی و مهدی زبیدی به دلیل مسائل کارت پایان خدمت‌شان محروم شدند اما سایر بازیکنان ما مشکلی نداشتند.

وی ادامه داد: ما در جریان فصل برای بازی با ایران جوان قصد داشتیم به ایران بوشهر برویم که سازمان لیگ به ما اعلام کرد نمی‌توانیم این دو بازیکن را با خود ببریم و ما هم با ۱۶ نفر به بوشهر رفتیم. هم‌اکنون هم تابع مراجع ذیصلاح هستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد‌نوین اهواز تصریح کرد: هر زمانی که نظام‌وظیفه اعلام کند بازیکنی نمی‌تواند در تیم ما به میدان برود قطعا ما جلوی او را خواهیم گرفت. برای ما قانون فصل‌الخطاب همه مسائل است. بهادرانی دروازه‌بانی ۳۷ ساله است که حداقل ۱۵ سال در تیم‌های مختلف بازی کرده است. او کارت پایان خدمت دارد در حالی که اعلام کرده‌اند او معاف شده است.

اژدری‌زاده تصریح کرد: می‌گویند درختی که پربار است سنگ بیشتری می‌خورد این موضوع برای ما هم اتفاق افتاده است.شما اسامی بازیکنان ما را ببینید به هیچ عنوان معروف نیستند. تمرینات خود را از ۱۵ خرداد ماه آغاز کردیم و واقعا بی انصافی است که اعلام می‌کنند تیم چنین مشکلاتی دارد. نمی‌گویند که بازیکنان در گرمای شدید اهواز کجا و چگونه تمرین می‌کنند. قول می‌دهم به این بازیکنان ما در هر جای دیگر نگاه هم نمی‌کردند اما فوتبالی فراتر از حد انتظار خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم که امتیازات خوبی را کسب کنیم.

وی تاکید کرد: ما به این مسائل کاری نداریم. بازی خود را انجام می‌دهیم. قانون همه چیز را اعلام می‌کند. اگر به ما بگویند همه بازیکنان شما با مشکل کارت معافیت روبرو هستند ایرادی نمی‌گیریم و هیچ کدام از بازیکنان‌مان را اجازه حضور در زمین بازی نخواهیم داد اما این مسئله باید توسط قانونمداران اعلام شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.