سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: امیدوارم در دو هفته پایانی شاهد فوتسال پاک باشیم و هیچ تیمی مسائل اخلاقی را زیر سؤال نبرد چون این موارد از ذهن مردم پاک نمی‌شود.
رضا فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازی روز جمعه تیمش مقابل فردوسی مشهد در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ، ۴ تیم پایینی جدول که مقاومت هم یکی از آنها است شرایط حساسی دارند.

وی ادامه داد: این هفته بازی سختی با فردوسی مشهد داریم، حریفمان تیمی است که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و امتیاز گرفتن از آنها بسیار دشوار است. از بدشانسی ما است که این هفته میهمان هستیم و بقیه تیم‌های انتهای جدول میزبان هستند.

سرمربی تیم مقاومت البرز تصریح کرد: تیم من فوتسال خوبی بازی می‌کند و نسبت به بقیه تیم‌ها حاشیه کمتری داریم، ما فقط به فکر فوتسال بازی کردن هستیم و اعتقادی به ضد فوتسال نداریم. با این شرایط بزرگترین ضربه را به ما جوانی تیم زد، از ۱۲ بازیکن ما ۱۱ بازیکن برای اولین بار است که در لیگ برتر بازی می‌کنند و میانگین سنی تیم ما ۱۹ سال است،‌ همین مسئله باعث شده موقعیت‌های فراوانی را در بازی‌هایمان از دست دهیم.

فلاح در پاسخ به این سؤال که تیمش چند درصد شانس برای ماندن در لیگ برتر دارد، گفت: اگر بتوانیم جمعه با امتیاز از مشهد برگردیم بیشترِ راه ماندن در لیگ را طی کردیم به خاطر همین در هفته گذشته تمام تمرکزمان را برای بازی با فردوسی گذاشته‌ایم تا با امتیاز به تهران برگردیم.

وی در خصوص اینکه آیا فکر می‌کند دو هفته پایانی لیگ برتر فوتسال «پاک» برگزار شود، خاطرنشان کرد: از نظر جدولی فقط دو تیم گیتی‌پسند و تأسیسات دریایی که شانس قهرمانی دارند برای بازی در دو هفته پایانی انگیزه دارند اما مطمئن هستم در دو هفته پایانی هیچ تیمی از پیش بازنده نیست. متأسفانه آنقدر در چند سال اخیر تیم‌های مختلف در فوتسال بی‌ملایمتی دیده‌اند که دوست ندارد فوتسال ناپاک باشد.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: همه ما مجبور هستیم به تیم‌های دیگر اعتماد کنیم و بقیه هم باید حرفه‌ای با مسئله برخورد کنند. نباید کاری کنیم که جوان‌ها از فوتسال زده شوند. امیدوارم در این دو هفته پایانی شاهد فوتسال پاک باشیم و هیچ تیمی مسائل اخلاقی را زیر سؤال نبرد چون این موارد از ذهن مردم پاک نمی‌شود. همانطور که در ۴ سال گذشته نوع برخی از قهرمانی‌ها در لیگ فوتسال در ذهن همه مانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.