بازیکن تیم پرسپولیس گفت: اگر باشگاه تا آخر فصل هم این پولی به بازیکنان پرداخت نکند برای پرسپولیس بازی می‌کنیم.
به گزارش ایسنا، حمیدرضا علی‌عسگر درباره آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: سه چهار نفر از بازیکنان ما امروز مشکل پیدا کردند. اینقدر که روی اعصاب و روان بازیکنان کار می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسانی برای شما مشکل درست می‌کنند، گفت: شرایط مالی باشگاه بازیکنان را اذیت می‌کند. من در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی دارم. درنظر بگیرید باشگاه پولی به ما نداده اما اداره مالیات اموال من را به خاطر این بدهی مصادره می‌کند. این موضوع بحث عجیب و غریبی است. به ما پول نمی‌دهند که هیچ، آن چیزهایی هم که داریم را از ما می‌گیرند.

علی‌عسگر درباره مشکل مصدومیتش هم گفت: مچ من دچار پیچ خوردگی شده است و باید ببینم فردا چه می‌شود.

او درباره این شایعه که احتمال دارد بازیکنان به خاطر مشکلات مالی درباره سفر به ازبکستان تجدیدنظر کنند؟ گفت: اصلا چنین چیزی مطرح نشده. ما اگر تا آخر فصل هم پولی نگیریم برای پرسپولیس بازی می‌کنیم. اگر می‌خواستیم چنین کاری کنیم سه الی چهار ماه قبل این کار را انجام می‌دادیم. بازیکنان امسال به خاطر هواداران بازی می‌کنند. امیدواریم هواداران هم بازیکنان را درک کنند.

علی‌عسگر درباره تیم بنیادکار هم گفت: بنیادکار از تیم‌های خوب است این تیم چند بازیکن ملی‌پوش هم دارد. ما در دوبی مقابل آنها قرار گرفتیم اما در آن زمان تیم‌شان کامل نبود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.