مربی سابق استقلال اعتقاد دارد که در بعد اخلاقی اظهارات و رفتارهای جاسم کرار صحیح نبوده و باشگاه استقلال باید قبل از فدراسیون با او برخورد کند.
بهتاش فریبا در گفت‌وگو با ایسنا، درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به ماجرای رخ داده برای جاسم کرار و سیر اتفاقات روزهای گذشته چیست، بیان کرد: من خیلی دلم نمی‌خواهد وارد این موضوع شوم و دوست ندارم با کسی رودر رو شوم. من همیشه تلاش کرده‌ام در صحبت‌هایم به کسی توهین نکنم و الان هم دوست ندارم برای استقلالی که در کورس قهرمانی است، حاشیه بسازم. با این‌حال اعتقاد دارم این صحبت کرار که فارسی را به درستی نمی‌داند صحیح نیست چراکه او ۵ سال است در ایران حضور دارد.

او افزود: من با کرار کار کرده‌ام و همه می‌دانیم که او یک بازیکن عصبی است. او در گذشته و زمانی که من عضو کادرفنی استقلال بودم هم با جباری دچار مشکل شد و آن زمان مظلومی تصمیم درستی گرفت و او را اخراج کرد. با این‌همه اعتقاد دارم ماجرای فعلی کرار دو بعد دارد. یک بعد بحث فنی است. ما می‌دانیم که او امسال برای استقلال عالی بازی کرده و اگر نباشد استقلال دچار مشکل می‌شود. درست است که بدون او هم استقلال بعضی بازی‌ها را برده اما حضور او کمک زیادی به استقلال می‌کند و در این میان بحثی باقی نمی‌ماند.

عضو سابق کادرفنی استقلال اضافه کرد: بعد دوم درباره کرار، بحث اخلاقی است. در نظر بگیرید که یک نفر از خارج بیاید و پولی خوبی از ما بگیرد و در نهایت سیستم ما را زیر سوال ببرد، باید واکنش ما چه باشد؟ به نظرم باشگاه استقلال باید قبل از فدراسیون با او برخورد کند و اگر هم واقعا کرار معنی حرفی که زده را نمی‌دانسته، باید بیاید و عذرخواهی کند که ظاهرا این کار را هم کرده است. بی شک حضور او به استقلال برای قهرمانی کمک می‌کند و باشگاه باید در قبال او تصمیمی در عین قاطع بودن، سودمند اتخاذ کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.