رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر گزارش مالی به ما رسید فراخوان برگزاری مجمع عمومی در اسفند را اعلام خواهیم کرد در غیر این صورت مجمع فدراسیون به فروردین ماه موکول می‌شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی کفاشیان در پایان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری این مجمع اظهار داشت: مجمع امروز خیلی خوب بود. گزارش عملکرد یک ساله مورد بررسی قرار گرفت و حسابرس جدیدی انتخاب شد. در جلسه امروز همه ساکت بودند و خیلی به خوبی همه چیز پیگیری شد.

وی ادامه داد: سال بسیار سخت و سنگینی را سپری کردیم. بازی‌های آسیایی، بازی‌های ساحلی و المپیک نانجینگ را داشتیم. امسال اتفاقات بزرگی افتاد. همچنین ۵۲۰ روز به المپیک باقی مانده و خیلی مهم است که عملکرد خوبی در سال پیش رو داشته باشیم. امیدوارم که حرکت‌مان رو به رشد و مناسب باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تیم امید گفت: در این برهه زمانی اولویت اصلی ما تیم  امید است. تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک این تیم خواهیم کرد و در واقع بحث تیم امید مهمترین بحث کنونی ماست. ما به برنامه‌ و بودجه نیاز داریم تا تیم به خوبی هدایت شود. هر چند که با مدیریت خوب آقای کاشانی امور در حال پیگیری است.

کفاشیان در خصوص عملکرد فدراسیون فوتبال در سال ۹۳ اظهار داشت: سال پرکاری داشتیم. حضور در جام جهانی، جام ملت‌های آسیا و بازی‌های آسیایی را در سال جاری تجربه کردیم. عملکرد خوبی در جام جهانی داشتیم در جام ملت‌های آسیا عالی نبودیم اما عملکردی متوسط داشته و بچه‌های ما با تمام توان تلاش کردند. خیلی در این رقابت‌ها سعی کردیم که موفق باشیم. تیم ملی امید هم نتیجه خوبی کسب نکرد. در بخش بانوان عالی بودیم و حالا در این بخش هم به دنبال کسب سهمیه المپیک هستیم.

وی در خصوص مجمع فوق‌العاده فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مجمع تکلیف کرده بود در اسفند ماه در صورت روشن شدن حساب‌های مالی مجمعی برگزار شود اما هنوز به دلیل شفاف نبودن صورت‌های مالی زمان برگزاری این مجمع مشخص نیست. از حسابرس خواسته‌ایم خیلی زود بررسی مالی را انجام داده و گزارش‌ها را ارائه دهد. اگر این گزارش زود به ما رسید فراخوان برگزاری مجمع عمومی در اسفند را اعلام خواهیم کرد در غیر این صورت مجمع فدراسیون به فروردین ماه موکول می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شایعه مذاکره کی‌روش با ژاپن گفت: ژاپنی‌ها چنین کاری را نمی‌کنند که بدون هماهنگی با ما وارد مذاکره با کی‌روش شوند. با مسئولان فدراسیون ژاپن صحبت کردیم و آنها چنین چیزی را رد کردند، البته کی‌روش با ما قرارداد ۴ ساله دارد و به مسائل با دیدی حرفه‌ای نگاه و عمل می‌کند. او هفته آینده به ایران باز خواهد گشت.

کفاشیان در خصوص جاسم کرار گفت: کمیته انضباطی یک وظیفه دارد که به آن عمل می‌کند. در خصوص کرار صحبتی با افشارزاده داشتم که او گفت از عملکردش راضی نیستم و به زودی در خصوص کرار تصمیماتی می‌گیرم. فکر می‌کنم حرکات او مانند بازیکنان حرفه‌ای نبود و کرار غیرحرفه‌ای عمل کرد. یک بازیکن حرفه‌ای باید اصول حرفه‌ای را هم رعایت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است عسگری عوض شود گفت: قرار نیست عسگری تغییر کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال تهران و اینکه تغییرات خاصی در آن صورت نگرفته است و همان افرادی که قبلا بوده‌اند امروز هم در سر جای خود هستند و این موضوع باعث پیشرفت فوتبال تهران نمی‌شود گفت: همین که فوتبال تهران پایین نرفته، خودش رشد است. خیلی از مدیران هدایت جایی را که برعهده دارند به خوبی انجام نمی‌دهند و باعث پایین رفتن جایگاه آن می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.