مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال شرکت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی فردا از ساعت ۱۴ امروز در زمین اختصاصی ورزشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار شد.

از آنجا که مسئولان باشگاه گسترش زمین خود را در اختیار استقلالی ها قرار دادند آبی پوشان به محض رسیدن به شهر تبریز مستقیما از فرودگاه راهی محل تمرین شده و نزدیک به یک ساعت آخرین برنامه های تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

* وحید طالب‌لو که از روز گذشته دچار سرماخوردگی شدید شده بود امروز با آبی پوشان تمرین نکرد و برای جلوگیری از تشدید بیماری در گوشه‌ای از زمین تماشاگر برنامه‌های تاکتیکی شد.

* در اواسط تمرین امروز استقلال، زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد که رابطه صمیمانه ای با قلعه نویی دارد در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و برای دقایقی با بازیکنان و مربیان استقلال صحبت کرد. امیر قلعه نویی نیز تمرین امروز را به خاطر زنوزی متوقف کرد و از بازیکنان خواست نزد وی بروند. مالک باشگاه گسترش فولاد هم در حاشیه تمرین امروز به استقلالی ها خوشامد گفت.

*جواد زرینچه مربی تیم استقلال در سفر تیمش به تبریز حضور ندارد.

* در جریان تمرین امروز خبر بخشش موقت کرار توسط کمیته انضباطی فدراسیون به گوش کادر فنی استقلال رسید که این مساله باعث خوشحالی قلعه نویی شد. سرمربی تیم استقلال هم خواست تا این بازیکن با اولین پرواز به تبریز برود.

* بازیکنان استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی هتل ائل گلی می‌شوند.

* دیدار گسترش فولاد و استقلال ساعت ۱۵:۳۰ فردا در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد برگزار می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )