سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما این احتمال وجود دارد که در پایان هفته بیست و یکم ما صدرنشین لیگ برتر شویم.
رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن، گفت: شرایط تیم ما خوب است و بازیکنان ما همه آماده برگزاری دربی اصفهان هستند و چیزی که برای این بازی اهمیت ندارد این است که جایگاه دو تیم در جدول کجاست چرا که دربی همیشه سخت بوده اما ما برای گرفتن سه امتیاز می‌جنگیم.

وی درباره مصدوم یا محروم سپاهان برای دربی اصفهان خاطرنشان کرد:‌ خوشبختانه همه بازیکنانمان برای این بازی آماده هستند و فقط پسوس و محرم نویدکیا را در اختیار نداریم که البته وضعیت مصدومیت پسوس خوب شده اما از نظر بدنی هنوز آماده نیست.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد ذوب‌آهن هم خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیم خوبی است به خصوص اینکه یارگیری خوبی هم انجام داده و از مدیر خوبی مثل سعید آذری هم بهره می‌برد. با این شرایط ذوب‌آهن به جمع مدعیان برگشته و فکر می‌کنم در شش بازی پنج برد به دست آورده که این نشان‌دهنده آمادگی این تیم است.

خوروش در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوارید با پایان هفته بیست و یکم سپاهان صدرنشین لیگ برتر شود، افزود: به هر حال فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما احتمال اینکه صدرنشین شویم، وجود دارد.

وی در پایان، گفت:‌فردا برای آمادگی هرچه بهتر برای بازی مقابل ذوب‌آهن به اردو می‌رویم اما هنوز صحبتی برای پرداخت پاداشت برای این بازی نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.