هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که بعد از رفتن رسول خطیبی، تونی اولیویرا بهترین گزینه برای هدایت سرخپوشان تبریزی بود.
مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد جدایی خطیبی و بازگشت اولیویرا به تراکتورسازی گفت: به هر حال این تصمیمی بود که باشگاه گرفت. من معتقدم تونی بهترین گزینه برای تراکتورسازی بود. باید از زحمات رسول خطیبی هم تشکر کرد، ما دوست نداشتیم با نتایجی که در هفته‌های اخیر گرفتیم او از جمع ما جدا شود. فکر می‌کنم بیشتر از همه بازیکنان مقصر بودند که خطیبی جدا شد، ولی به هر حال مشکلاتی هم بین او و مسئولان باشگاه وجود داشت که ما نمی‌توانیم درموردش صحبت کنیم.

وی درخصوص بازگشت تونی خاطرنشان کرد: او با شرایط تراکتورسازی آشنا است و فکر می‌کنم بهترین گزینه برای هدایت تیم ما بود. هواداران تراکتور علاقه خاصی به این مربی دارند و همین موضوع می‌تواند به سود تراکتورسازی باشد. امیدوارم نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم و در لیگ قهرمانان آسیا هم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

کیانی در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتورسازی مدعی قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود، خاطرنشان کرد: برد مقابل صبا خیلی به ما کمک کرد تا امیدهایمان برای قهرمانی از بین نرود. همچنان برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کنیم تا دل هواداران تراکتورسازی را شاد کنیم اگر چه در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا کار سختی در پیش داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.