مردود اعلام شدن گل تیم نفت تهران در دیدار مقابل پیکان موجب بروز اعتراضات زیادی شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پیش از آغاز نیمه دوم دیدار تیم‌های پیکان و نفت و تهران مجادله بین یکی از مسئولان باشگاه پیکان و نیروی انتظامی به وجود آمد.

* اعتراضات مهدی رحمتی نسبت به داور تا آغاز نیمه دوم هم ادامه داشت که این مسئله باعث شد در آغاز این نیمه داور به رحمتی کارت زرد نشان دهد.

* با آغاز نیمه دوم همچنان هواداران زیادی به ورزشگاه می‌آمدند.

* ساکت الهامی دستیار صمد مرفاوی از روی سکو بازی را تماشا می‌کرد.

* یکی از لیدرهای پیکان در صحبتی اعلام کرد که مردم شهر قدس باید به فردوسی‌پور ثابت کنند که لیاقت میزبانی لیگ برتر را دارند. 

* در دقیقه ۷۷ علیرضا بیرانوند پشت محوطه جریمه خطایی روی مهاجم پیکان انجام داد که نیمکت‌نشینان این تیم معتقد بودند داور باید به سود پیکان پنالتی اعلام می‌کرد. همچنین نیمکت‌نشینان پیکان به چیدمان دیوار دفاعی نفت روی این ضربه هم معترض بودند. در طرف مقابل نیمکت نفت هم به داور اعتراض کردند.

* هنگامی که غلامرضا رضایی یک موقعیت خطرناک را از دست داد منصوریان با ناراحتی بطری آب را روی زمین کوبید.

* در دقیقه ۸۵ علیرضا عزت‌کرامت روی یک ارسال و با ضربه سر دروازه پیکان را باز ولی کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد. همین مسئله باعث شد تا نیمکت‌نشینان نفت به شدت اعتراض کنند و به سمت کمک داور حرکت کنند. این اتفاق باعث شد که مرفاوی هم وارد غائله شود در ادامه همین درگیری مرتضی پورعلی‌گنجی به علت اعتراض به داور کارت قرمز گرفت و از زمین اخراج شد. 

*در شرایطی که تیم نفت دقایق پایانی را ۱۰ نفره بازی می‌کرد علیرضا منصوریان از شاگردانش درخواست داشت تا بازی را آرام کنند و بتوانند یک امتیاز را بگیرند. 

*  پس از پایان بازی بازیکنان نفت به سمت داور رفته و با او صحبت کردند همچنین بعد از بازی هم منصوریان به سمت صمد مرفاوی رفت و وی را در آغوش کشید. 

* بعد از پایان بازی یک هوادار به شکل جالبی پیراهن مرتضی پورعلی‌گنجی را به عنوان یادگاری برای خودش نگه داشت، ضمن اینکه ۲ دستگاه خودرو پس از قرعه‌کشی به ۲ تن از تماشاگران حاضر در ورزشگاه اهدا شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )