کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان از بازیکنانش درخواست کرد که فردا سه امتیاز بازی با پیکان را کسب کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال برای دیدار فردا مقابل پیکان ساعت ۱۵:۳۰ امروز در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* خط‌کشی‌های جدیدی در زمین کمپ استقلال دیده می‌شد و زمین کیفیت خوبی نسبت به گذشته دارد. همین مسئله باعث رضایت کادر فنی و بازیکنان شده بود.

* علیرضا رمضانی بازیکن جوان استقلال که در ابتدای فصل رباط صلیبی پاره کرد و پایش را به تیغ جراحان سپرد پس از مدت‌ها در کمپ استقلال آفتابی شد. این بازیکن که در خوابگاه کمپ اقامت دارد چند روزی را در شهر خود به سر می‌برد.

* یکی از هواداران استقلال بنر بزرگی را با خود آورده بود و آن را نزد صادقی برد. روی این بنر نوشته شده بود" ۸۰۰ کیلومتر به عشق امیرحسین صادقی." مدافع استقلال با این هوادار عکس یادگاری انداخت و در هنگام عکس گرفتن عدد ۴ را با دستانش نشان داد تا به نوعی برای پرسپولیسی‌ها کری بخواند.

*‌ وقتی بازیکنان به سمت رختکن می‌رفتند تا لباس‌هایشان را برای تمرین کردن عوض کنند هواداران استقلال از آنها درخواست پیروزی مقابل پیکان را کردند.

* کرار جاسم مانند روزهای گذشته در تمرین حضور نداشت و قرار است عصر امروز در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حضور یابد. با توجه به صحبت‌هایی که امیر قلعه‌نویی در مورد این بازیکن کرده بود هواداران حاضر در تمرین به اظهارنظر در خصوص رفتار این بازیکن در دیدار مقابل سایپا می‌پرداختند. برخی از آنها اعتقاد داشتند که این بازیکن باید جریمه شود و برخی نیز مدعی شدند که وی به دلیل عصبانیت به داور اعتراض کرده و نباید او را تحت فشار قرار داد.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود حنیف عمران‌زاده، رضا عنایتی، محسن فروزان در یک طرف و امیر حسین صادقی، امید ابراهیمی و وحید طالب‌لو در سمتی دیگر به بازی تنیس فوتبال پرداختند. نکته قابل توجه اینکه کری آنها به اندازه‌ای بود که پس از پایان تنیس فوتبال عمران‌زاده، فروزان و عنایتی پیش چشمان قلعه‌نویی به شادی پرداختند.

* قرار گرفتن مازیار زارع درون دروازه ملوان انزلی در دیدار شب گذشته مقابل پرسپولیس سوژه صحبت‌های بازیکنان و همچنین کادر فنی استقلال بود. حنیف عمران‌زاده به شوخی گفت مازیار «دست طلا» شد!

* هنگامی که محسن فروزان وارد کمپ شد هواداران استقلال به دلیل در گذشت پسرخاله‌اش به او تسلیت گفتند.

* امیر قلعه‌نویی پیش از سوت آغاز تمرین به مدت ۵ دقیقه برای شاگردانش صحبت کرد. سرمربی استقلال در برخی از صحبت‌های خود به بازیکنانش گفت: به حواشی کاری نداشته باشید و فرصت را از دست ندهید و به فکر بازی خودتان باشید. فردا باید پیکان را ببرید و ۳ امتیاز را بگیرید. از این فرصت استفاده کنید و به صدر جدول بروید.

* پس از صحبت‌های قلعه‌نویی بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند.

* زمانی که بازیکنان مشغول گرم کردن بودند امیر قلعه‌نویی مشغول روپایی زدن شد و هنر خود را به رخ بازیکنان کشید.

* بازیکنان پس از گرم کردن به بازی دستش‌ده و فوتبال در ۴ دروازه کوچک پرداختند.

* پس از انجام این آیتم‌ها بازیکنان به مرور آخرین کارهای تاکتیکی برای دیدار با پیکان پرداختند.

* رو در رو شدن مهدی رحمتی، سیاوش اکبرپور و احمد جمشیدیان یکی دیگر از اظهارات هواداران استقلال در مورد دیدار فردای این تیم با پیکان بود. برخی از آنها پس از آن به صحبت درباره اظهارات احمد جمشیدیان علیه امیر قلعه‌نویی پرداختند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.