روابط عمومی سازمان لیگ در واکنش به اظهارات مدیران باشگاه استقلال اعلام کرد این باشگاه مبلغ قابل توجهی بدهکار است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت سازمان لیگ، روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد: در پی سلسله مصاحبه‌های مسئولین محترم باشگاه استقلال تهران در سطوح مختلف مدیریتی و تکرار موضوع مطالبات از سازمان لیگ فوتبال ایران و علی رغم توضیحات و ارائه مدارک در جلسات حضوری و تمایل سازمان لیگ جهت رسانه‌ای نشدن این موضوع، این سازمان طی نامه‌ای به باشگاه استقلال موارد زیر را خطاب به مدیر عامل محترم باشگاه استقلال عنوان کرد:

۱- از ابتدای فصل تاکنون مبلغ ۱۴/۱۵۸/۶۱۹/۶۳۱ ریال به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در بستانکاری آن باشگاه پرداخت و اعمال شده است.

۲-  در حال حاضر به استناد مدارک و پرداخت‌های قبلی سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه استقلال مبلغ قابل توجهی بدهکار است که مدارک مربوطه به مسئولین ذیربط ارائه شده است.

۳- سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال در راستای وصول مطالبات از صداو سیما در تلاشی جدی است و این مطالبات پس از دریافت به باشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

۴- همچنین در راستای وصول الباقی تعهدات پیمانکار تبلیغات محیطی سال قبل ۹۲/۹۳ در حال پیگیری بوده و روند مربوط به وصول تبلیغات محیطی فصل ۹۳/۹۴ نیز تا کنون به مبلغ ۱۵۸/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال محقق شده و الباقی نیز طبق هماهنگی هیات رئیسه سازمان لیگ وصول خواهد شد.

۵-شایسته است بر اساس مقررات مربوط به آیین نامه لیگ و باشگاه‌ها، مسئولین ذیربط در حوزه فوتبال از هر گونه مصاحبه در رسانه‌ها و پیگیری امور از آن طریق خودداری نمایند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.