سازمان لیگ فوتبال کشور خطاب به مسئولان باشگاه استقلال بیانیه‌ای صادر کرد.
به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد: در پی سلسله مصاحبه های مسئولین محترم باشگاه استقلال تهران در سطوح مختلف مدیریتی و تکرار موضوع مطالبات از سازمان لیگ فوتبال ایران و علی رغم توضیحات و ارائه مدارک در جلسات حضوری و تمایل سازمان لیگ جهت رسانه ای نشدن این موضوع، این سازمان طی نامه ای به باشگاه استقلال موارد زیر را خطاب به مدیر عامل محترم باشگاه استقلال عنوان کرد:

۱- از ابتدای فصل تاکنون مبلغ ۱۴/۱۵۸/۶۱۹/۶۳۱ ریال به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در بستانکاری آن باشگاه پرداخت و اعمال شده است.

۲-در حال حاضر به استناد مدارک و پرداختهای قبلی سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه استقلال مبلغ قابل توجهی بدهکار می باشد که مدارک مربوطه به مسئولین ذیربط ارائه شده است.

۳- سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال در راستای وصول مطالبات از صداو سیما در تلاشی جدی است و این مطالبات پس از دریافت به باشگاه‌ها پرداخت خواهد شد.

۴-همچنین در راستای وصول الباقی تعهدات پیمانکار تبلیغات محیطی سال قبل ۹۲/۹۳ در حال پیگیری بوده و روند مربوط به وصول تبلیغات محیطی فصل ۹۳/۹۴ نیز تاکنون به مبلغ ۱۵۸/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال محقق شده و الباقی نیز طبق هماهنگی هیات رئیسه سازمان لیگ وصول خواهد شد.

۵-شایسته است بر اساس مقررات مربوط به آیین نامه لیگ و باشگاه ها، مسئولین ذیربط در حوزه فوتبال از هر گونه مصاحبه در رسانه‌ها و پیگیری امور از آن طریق خودداری نمایند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.