سرمربی بارسلونا می گوید، مسی آن قدر خوب کار کرده که کار نیمار را برای رسیدن به خودش بسیار دشوار کرده است.
به گزارش ایسنا، نیمار که دومین فصل حضور در ترکیب بارسلونا را سپری می کند و در سال ۲۰۱۳ از سانتوس برزیل به این تیم پیوسته است، در این فصل ۲۱ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

نمایش درخشان نیمار، وی را به یکی از بازیکنانی بدل کرده که برای کسب توپ طلا سال ۲۰۱۵ رقابت کند اما لوییس انریکه بر این باور است آماری که لیونل مسی که در نوکمپ از خود به جای گذاشته، فوق العاده است و بازیکنی نمی تواند آن را پشت سر بگذارد.

وی در این باره گفت: نیمار برای اثبات توانایی هایش در بهترین تیم قرار دارد. او بازیکن یگانه و به خصوصی است. این را می توانید از بازی هایی که او در ترکیب تیم ملی فوتبال برزیل انجام می دهد متوجه شوید. باز هم می گویم، او برای رسیدن به بالاترین توانایی هایش در تیمی قرار دارد که به او اجازه این کار را می دهد. من هم دوست دارم او به بالاترین حد توانایی هایش در بارسلونا برسد.

انریکه افزود: البته نمی توانم پیش بینی کنم در آینده همه تیم ما بهترین باشد. لیونل مسی در بارسلونا چنان آماری از خود به جای گذاشته که رسیدن به آن بسیار سخت است. تمام رکوردهایی که او شکسته و در آینده خواهد شکست بهترین هستند. باید صبر کرد و دید آیا در آینده بازیکنی می تواند آنها را بشکند یا نه.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.