ملی پوش لهستان می گوید. نگران داوری در بازی با قطر نیست چراکه داور عادلانه قصاوت خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار اعزا‍‌می ایسنا به دوحه. مسیولان برگزاری مسابقات جهانی پیش از اغاز رقابتهای مرحله نیمه نهایی نشست خبری را برای چهار تیم قطر. لهستان. فرانسه و اسپانیا برگزار کرد تا بازیکنان تیم ها پاسخ گوی سوالات خبرنگاران باشند.

کامیل سیپراک ملی پوش تیم لهستان درگفتگو با ایسنا با اشاره دیدار لهستان مقابل قطر بیان کرد: مطمئنا بازی سختی را مقابل قطر داریم. قطر میزبان است و شرایط برای ما سخت خواهد بود اما ما هم تلاش می کنیم خوب کار کنیم.

سیپراک در پاسخ به این پرسش که لهستان نگران داوری مقابل قطر نیست؟ فکر می‌کنم داور عادلانه قصاوت کند و تیم ما از این لحاط نگران نیست.

ملی پوش لهستان درباره اینکه بازیکنان قطر از کشورهای دیگر هستند نیز گفت: بله. بازیکنان قطر از کشورهای دیگر هستند و آنها بازیکنان خوبی را آورده اند اما ما تلاش می کنیم که پیروز باشیم و این بازی برای لهستان بسیار مهم است. هر گونه اشتباه می تواند باعت شود فینال مسابقات را از دست بدهیم.

والارو ریورا، سرمربی تیم ملی قطر نیز که دوره گذشته به همراه تیم اسپانیا به مقام قهرمانی جهان رسیده بود، درباره دیدار تیمش برابر لهستان، اظهار کرد: لهستان یکی از قدرت‌های اروپاست و بازیکنانم می دانند که کار بسیار دشواری در برابر این تیم خواهند داشت. ما برای این که نتیجه‌ خوبی بگیریم قدم به میدان مسابقه می گذاریم و مطمئنم که بازی جذابی را از هر دو تیم خواهید دید. در بازی برابر لهستان قدرت حرف اول را می‌زند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.