سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: چون نفت تهران صدرنشین لیگ است و استقلال خوزستان در پایین جدول قرار دارد دلیل نمی‌شود که نفت از پیش برنده باشد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی فردا (جمعه) مقابل نفت تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی فردا با نفت شرایط ویژه‌ای دارد آن هم برای هر ۲ تیم. لیگ ۵۰ روز تعطیل بوده و هر ۲ تیم شرایط بازی را ندارند هرچند تیم‌ها در این مدت بازی‌های دوستانه و تمرینات خوبی داشته‌اند ولی شرایط بازی رسمی متفاوت است.

وی ادامه داد: رتبه تیم‌ها در جدول نشانگر کیفیت فنی نیست. دلیل نمی‌شود چون نفت صدرنشین است و ما در پایین جدول هستیم، تیم نفت از پیش برنده باشد. همه چیز به شرایط بازی فردا بستگی دارد و همه چیز هم فردا معلوم می‌شود. ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا از نفت صدرنشین و قدرتمند امتیاز بگیریم و با امتیاز به اهواز برگردیم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص تغییر برنامه لیگ برتر و تاثیر این مساله روی عملکرد تیم‌ها خاطرنشان کرد: از ۳ ماه پیش به ما گفته بود که ۱۳ بهمن بازی داریم، ولی اگر تیم ملی حذف شد احتمال تغییر برنامه وجود دارد. فکر می‌کنم ۴،۵ روز تغییر در برنامه هیچ تاثیری ندارد و ما نیز آماده این تغییرات بودیم، ضمن اینکه برای برنامه سازمان لیگ احترام قائل هستیم.

ویسی با بیان اینکه از تعطیلات ۵۰ روزه لیگ راضی نیست، تاکید کرد: پایان فصل ۴۰،۵۰ روز تعطیل می‌شویم و دوباره از نوع شروع می‌کنیم اما تعطیلات وسط فصل فرسوده و تکراری است و مدام باید در اردو و تورنمنت شرکت کنیم.

وی در خصوص مصدوم و محرومان تیمش برای دیدار مقابل نفت تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه محروم و مصدوم نداریم اما به دلیل شرایط آب و هوایی اهواز پرواز ما کنسل شده و اگر بخواهند بازیکنان با اتوبوس بیایند صبح زود می‌رسند. شهرهای دزفول و آبادان نیز یا پرواز نداشتند یا به ما جا ندادند. نمی‌دانم سازمان لیگ برای فردا چه تصمیمی می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد بازیکنان جذب شده در نیم‌فصل دوم گفت: پیش از نیم‌فصل مهدی سیدصالحی و میثم بائو را جذب کردیم که از آنها راضی هستیم و در حال حاضر محسن بیات به ما اضافه شده که از شرایط فوتبالی به دور است. همچنین بازیکن خارجی ما در تیم ملی کشورش حضور دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.