رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال گفت: زمانی که آندو تیموریان با لباس و کفش قرمز به تمرین آمد مشخص بود که او قصد جدایی دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عباس نقدی‌زاده رئیس کانون هواداران باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌های آندرانیک تیموریان اظهار داشت: از صحبت‌های وی متأثر شدم. یک اتفاقی در کمپ مرحوم حجازی افتاد که این اتفاق در هر خانواده‌ای رخ می‌دهد اما آندو نباید اینطور صحبت می‌کرد. آندرانیک تیموریان با لباس قرمز بر سر تمرین آمد و هوادار هم تعصبی است و می‌خواهد از تیمش حمایت کند. نمی‌خواهد قبول کند که بازیکنش با لباس قرمز به تمرین بیاید.

وی ادامه داد: اگر قرار بود حسن نیتی باشد ما ثابت کردیم. آندو این کار را کرده است و بعد می‌گوید حواسش نبوده است او برای گرفتن طلبش امده بود و قصد ماندن نداشت. امثال بازیکنانی مانند آندو از دوستان من هستند اما ما تیم را بیشتر از او دوست داریم. امثال پژمان منتظری و فرهاد مجیدی اگر پای تعهدات خود می ایستادند استقلال قهرمان می‌شد. چرا پول همه چیز را عوض می‌کند.

وی ادامه داد: زمانی که زمین‌ها خاکی بود پول مهم نبود بازیکن را از در بیرون می‌انداختند از دیوار می‌آمد اما حالا پول همه چیز را خراب کرده است. جواد نکونام هم وسط فصل از تیم جدا می‌شود یکسری می‌‌گویند کار مربی و یکسری کار مدیرعامل بوده است. آیا لیدرها هم می‌توانند با یک میلیارد به پرسپولیس برود؟ هرگز این کار را نمی‌کنند چون آنجا نمی‌توانند تیم شان را تشویق کنند. ما به عنوان کانون هواداران زحمت‌های روی سکو برای تشویق تیم روی دوش ما است. مگر نمی‌گویید لیدرها پولکی هستند آیا تا حالا از آندو یا فرهاد مجیدی پول گرفتند تا آنها را تشویق کنند؟ این کار را هرگز نمی‌کنند چون آنها پولکی نیستند. درست است دعوا می‌کنند و شعار می‌دهند اما اینها برای تیم است.

نقدی‌زاده عنوان کرد: آقای آندو منظور ما این است که شما آندویی بازی کنی. شاید یک روز روزت نباشد اما ما همیشه حمایت کردیم اگر گله‌ای است گله محبت است. امروز دعوا می‌شود و فردا آشتی می کنند. بالاترین خانه لیدرها مستأجری است. خیلی‌ها می‌گویند پیش از بازی با سپاهان اگر مصاحبه کنند شاید تیم نتیجه نگیرد عیب ندارد نتیجه نگرفت گردند من بیندازند. چرا آندو تیموریان امروز مصاحبه می‌کند؟ کی‌روش هم زحمت می‌کشد و ما هم هیچ گاه به هواداران خود نمی‌گوییم که علیه کسی شعار دهند. اگر بازیکنی سر و صدا راه می‌اندازد ما حق نداریم دخالت کنیم. ما باید از بازیکنان حمایت کنیم. روزی که آندو با لباس و کفش قرمز به تمرین آمد مشخص بود که هدفش چیست او شمشیر را از رو بسته بود و برای جدایی آمده بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )