سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان معتقد است که شاگردانش مقابل کره‌جنوبی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا بدشانس بودند.
به گزارش خبرگزاری فارس، میر جلال کاسیموف پس از شکست دو بر صفر تیمش در وقت‌های اضافه مقابل کره‌جنوبی در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ اظهار داشت: این بازی مثل یک فینال بود. فکر می‌کنم بازی بسیار جالب و سختی بود و تماشاگران از دیدن آن لذت بردند؛ اما ما امروز بدشانس بودیم. واقعاً ناامید شدیم اما تا آخرین ثانیه بازی جنگیدیم.

وی ادامه داد: دیدید که می‌توانستیم گل‌های بسیار زیادی بزنیم؛ اما شانس با ما یار نبود. به همین دلیل نتوانستیم پیروز شویم. اگر گل می‌زدیم، کواک (مدافع کره) احتمالاً بهترین بازیکن میدان نمی‌شد. اگر ما گل می‌زدیم، یکی از مهاجمان ما بهترین بازیکن میدان می‌شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان خاطرنشان کرد: جام ملت‌های آسیا یکی از بزرگترین تورنمنت‌های آسیا است اما در حالی که از حذف ناراحت هستیم اما زندگی ادامه دارد. ازبکستان همیشه برای قرار گرفتن در رده‌های بالای آسیا خواهد جنگید و در دوره بعدی رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی بیشترین تلاشمان را انجام می‌دهیم.

وی اضافه کرد: زندگی ادامه دارد و خودمان را برای مسابقات بعدی آماده می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.