هافبک تیم ملی عراق معتقد است اگر برابر ایران متحد باشند و بازی منظمی به نمایش بگذارند، به موفقیت می‌رسند.
به گزارش ایسنا، ایران و عراق فردا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در شهر کانبرا به مصاف هم می‌روند.

یاسر کاظم، هافبک تیم ملی عراق درباره رویارویی با ایران به سایت فیفا گفت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. مطمئنم که این بازی، بازی بسیار جذاب و تماشاگرپسندی خواهد شد. ایران تیم بسیار خوبی است که مربی خیلی خوبی هم دارد و مطمئنا تماشاگران زیادی در ورزشگاه برای حمایت از آنها حضور خواهند داشت.

هافبک تیم ملی عراق ادامه داد: ما قبل از جام ملت‌ها برابر ایران به میدان رفتیم و با یک گل در آن بازی شکست خوردیم. فکر می‌کنم مربیان هر دو تیم کمی آشنایی نسبت به تیم مقابل داشته باشند. به نظر من اگر متحد باشیم و برنامه منظمی از همان ابتدا برابر ایران در دستور کار قرار دهیم و مانند بازی‌های گذشته عمل کنیم می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم.

عراق در سال ۲۰۰۷ به فینال جام ملت‌های آسیا رسید و توانست قهرمانی در این رقابت‌ها را نیز تجربه کند. در حال حاضر تصور این که این تیم بتواند بار دیگر به فینال صعود کند کمی غیر واقع‌بینانه به نظر می‌رسد. البته یاسر قاسم نظر دیگری دارد و معتقد است رسیدن به فینال جام ملت‌ها امکان‌پذیر است. او گفت: عراق تیم جوان و جاه‌طلبی است. قبل از جام ملت‌ها به دنبال این بودیم که کار بزرگی در استرالیا انجام دهیم. معتقدیم که می‌توانیم به یک افتخار مهم در این جام برسیم. هم‌تیمی‌هایم بسیار فروتن هستند. ما از ابتدا بازی‌ها را خوب شروع کردیم و می‌خواهیم در بازی با ایران نیز مانند هفته گذشته عمل کنیم و به موفقیت برسیم.

ایران و عراق قبل از جام ملت‌های آسیا در دیداری دوستانه در کشور استرالیا به مصاف هم رفتند که ایران با تک گل سردار آزمون به برتری رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.