سرمربی مکزیکی تیم ملی فوتبال ژاپن معتقد است که شاگردانش برای پیروزی مقابل امارات در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به اندازه کافی قدرتمند هستند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ژاپن فردا در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ به مصاف تیم دوم گروه C یعنی امارات خواهد رفت و برای این بازی تنها دو روز استراحت خواهد داشت اما خاویر آگیره معتقد است که این دوران کوتاه استراحت تأثیری روی توانایی‌های تیمش برای بازی مقابل قهرمان جام خلیج فارس ۲۰۱۳ ندارد.

وی اظهار داشت: به جزئیات دوران کوتاه برای آماده شدن برای این بازی نگاه نمی‌کنم. تنها دو روز زمان داشتیم و بازیکنان به خوبی ریکاوری نکردند زیرا بازی قبلی بسیار سخت بود اما انتظار داریم بازیکنان صددرصد آماده شوند تا بازی خوب و سریعی را به نمایش بگذارند. روز گذشته تمرینات سبکی داشتیم و امروز بازیکنان را برای بازی فردا آماده خواهیم کرد. بازی فردا فراز و نشیب زیادی خواهد داشت.

آگیره ادامه داد: برایمان فرقی نمی‌کند که مقابل کدام تیم به میدان برویم. در مرحله یک‌چهارم نهایی هستیم و فقط طبق برنامه بازی‌ها پیش می‌رویم و با هر تیمی که مقابلمان قرار بگیرد، بازی می‌کنیم. امارات بازیکنان خوبی دارد. سه یا چهار بازیکن هستند که می‌توانند خیلی خوب با توپ کار کنند و دروازه‌بان آنها هم خوب است. نام بردن از آنها عادلانه نیست اما آنها تیم جنگنده‌ای نیستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن خاطرنشان کرد: پزشک تیم به من گزارش نداده که موریشیگه نمی‌تواند در بازی بعدی به میدان برود. معتقدم که او می‌تواند بازی کند اما اگر نتواند بازی کند، بازیکنانی خواهیم داشت که می‌توانند به جای او به میدان بروند.

وی اضافه کرد: دفاع کردن فقط وظیفه خط دفاعی‌مان نیست بلکه تمام تیم دفاع می‌کنند و اگر بخواهیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم باید با شدت در این مسابقه بجنگیم. اکنون از صفر شروع می‌کنیم و هر هشت تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی در یک موقعیت قرار دارند و می‌خواهند در این بازی‌ها به پیروزی برسند. باید برای ۹۰ دقیقه با تمرکز کامل بازی کنیم و هدفمان پیروزی باشد. به حریفمان احترام می‌گذاریم اما به اندازه کافی قوی هستیم که به پیروزی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.