سرمربی تیم ملی فوتبال امارات مدعی شد که خط دفاعی ژاپن تاکنون در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ محک نخورده و تیم او با رقبای قبلی ژاپن متفاوت است.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی علی انتظار دارد که تیم ملی فوتبال امارات، ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را در دیدار با قهرمان جام خلیج فارس ۲۰۱۳ در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ با چالش روبرو کند.

ژاپنی‌ها در این دوره از مسابقات هنوز گلی دریافت نکرده‌اند  و موفق شدند در گروه D بالاتر از عراق، اردن و فلسطین صدرنشین شوند اما علی بر این باور است که بازیکنان جوان و در حال پیشرفتش فردا در استادیوم استرالیا مشکلاتی برای دارنده چهار عنوان قهرمانی در این بازی‌ها خلق می‌کنند.

مهدی علی اظهار داشت: امیدوارم که اولین گل را فردا بزنیم و مطمئنا خط دفاعی تیم ملی ژاپن در سه بازی‌ قبلی محک نخورده است اما این بازی متفاوت خواهد بود. ما فوتبال متفاوتی را نسبت به تیم‌هایی که در مرحله گروهی مقابل ژاپن به میدان رفتند، به نمایش می‌گذاریم و بیشترین تلاشمان را انجام خواهیم داد.

تیم ملی فوتبال امارات با قرار گرفتن در رده دوم گروه C پس از شکست دیرهنگام مقابل ایران، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. این دومین بار پس از سال ۱۹۹۶ است که امارات به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌ها صعود می‌کند. امارات در آن سال در ضربات پنالتی در فینال مقابل عربستان شکست خورد و نایب قهرمان شد.

وی که در این مسابقه ولید عباس را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، ادامه داد: بعد از بازی قدرتمندی که در دیدار قبلی خود به نمایش گذاشتیم؛، خوشحالیم که به دور دوم صعود کردیم. بازی جمعه بازی سختی برای دو تیم خواهد بود و من امیدوارم که هر دو تیم بیشترین تلاششان را در این بازی به کار بگیرند تا هواداران از تماشای این مسابقه لذت ببرند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات خاطرنشان کرد: آماده هستیم و تنها یک بازیکن را برای این مسابقه در اختیار نداریم که آن هم ولید عباس است که به خاطر دریافت دو کارت زرد، محروم است. بازیکن مصدوم نداریم و امیدواریم که نتیجه خوبی بگیریم. برای من تمام بازی‌ها مهم هستند؛ حتی دیدارهای دوستانه. دوست ندارم شکست بخوریم.

وی اضافه کرد: بازی روز جمعه یک بازی منحصر به فرد است زیرا ما را به نیمه‌نهایی می‌رساند. نسل بسیار خوبی از بازیکنان داریم و ۹ سال در کنار هم برای آماده‌ کردن این تیم تلاش کردیم. خوش‌بین هستیم که به مراحل بالاتر صعود کنیم. وقتی دو سال پیش هدایت این تیم را در دست گرفتم، هدفمان رسیدن به نیمه‌نهایی بود. به نیمه‌نهایی بسیار نزدیک هستیم و برای رسیدن به هدفمان سخت تلاش می‌کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )