سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان گفت:با وجود جباروف و کاپادزه ۲ تاکتیک A و B مقابل کره‌جنوبی داریم.
به گزارش خبرگزاری فارس، میرجلال کاسیموف فردا (پنج‌شنبه) جدال سختی را مقابل کره‌جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا تجربه خواهد کرد.

وی اظهار داشت:در بازی با چین مرتکب اشتباهات زیادی شدیم که همین عامل تغییر در ترکیب تیم است. با این حال اکنون بر این باورم که بازیکنانی مثل سرور جباروف و تیمور کاپادزه تاکتیک متفاوتی نسبت به بقیه تیم انجام خواهند داد. در واقع ما پلان A و B داریم که بازیکنان جوان و با تجربه را در کنار یکدیگر استفاده می‌کنیم.

کاسیموف ادامه داد: خوشبختانه فشاری را بر خود و تیمم نمی بینم. باید به این خاطر خیلی بیشتر تمرکز کنیم. این راهم می‌دانیم که رویارویی ما با حریف، تکرار بازی مقدماتی جام جهانی نیست. باید گذشته‌ها را فراموش کنیم و تمرکز کامل روی بازی انجام دهیم. یعنی حواس‌مان به آن رویارویی قبلی نباشد.

او همچنین عنوان کرد: نگران هیچ موضوعی نیستیم. فقط باید خوب فکر کنیم و تمرکز کافی روی بازی داشته باشیم. به این نحو می‌توانیم مثل بازی با عربستان، به دروازه‌ کره نزدیک شویم. به نظرم ازبکستان قادر به شکست دادن کره جنوبی است. حتی می‌تواند بهترین بازی‌اش را مقابل این حریف به معرض نمایش بگذارد.

این دیدار فردا ساعت ۱۱ به وقت تهران در ورزشگاه ملبورن آغاز خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.