یک کارشناس داوری گفت: داور استرالیایی نمی‌خواهد در بازی با عراق کی‌روش را عصبانی کند.
هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب داور استرالیایی برای بازی ایران و عراق و اعتراض‌هایی که کی‌روش به قضاوت او در بازی با بحرین داشت، گفت: بنجامین ویلیامز استرالیایی داور ۳۸ ساله ای است که به هیچ عنوان دوست ندارد روز جمعه و در بازی با عراق کی‌روش را عصبانی کند. او متوجه رفتار حرفه‌ای کی‌روش هست. سرمربی تیم ملی در بازی‌های مقدماتی جام جهانی هم از همین روش استفاده کرد تا داوران را تحت تاثیر قرار بدهد و حتی از روی نیمکت اخراج شد.

وی ادامه داد: ویلیامز مقابل عراق کاملا مراقب است که اشتباه نکند. هرچند او در قضاوتش اشکالاتی دارد و اینکه در برخی مسابقات پنالتی‌هایی را هم نگرفته که دلیلش این است که او بیشتر دوست دارد ادامه مسابقه را ببیند!

نصیرزاده با اشاره به جریمه ۳ هزار دلاری کی‌روش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر انتقاد از داور، گفت: ما این قانون را در لیگ برتر ایران وضع کردیم اما بسیاری از مربیان اعتراض کردند که در کجای دنیا چنین قانونی وجود دارد اما جریمه کی‌روش نشان داد که این قانون کاملا درست بوده است. زیرا در جریمه کی‌روش آمده بود به دلیل انتقاد از داوری جریمه شده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )