کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

شاگردان محمد خاکپور از سد تیم ملی آلبانی گذشتند.
به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان امید ایران در دیدار دوستانه‌ای که در اردوی ترکیه برگزار کردند، موفق شدند تیم ملی آلبانی را با نتیجه دو بر یک شکست دهند.

در این دیدار که در مجموعه شهرداری آنتالیا برگزار شد، ایران با ترکیب امیر عابدزاده، محمد حسین مرادمند، ایمان سلیمی، جلال عبدی (۷۴ محبی)، وحید حیدریه (۷۰ فرشید اسماعیلی)، احمدنورالهی (۷۴ روزبه چشمی)، علی کریمی (۵۹ میلاد کمندانی)، علیرضا نقی زاده، شاهین ثاقبی (۶۵ شاهین ثاقبی)، بهنام برزای (۵۵ حسین فاضلی) و محمدرضا نجات (۷۰ میلاد محمدی) به میدان رفت.

فاضلی و نجات گل‌های ایران را در نیمه دوم این بازی به ثمر رساندند. تک گل آلبانی هم در دقایق دپایانی نیمه نخست زده شد. در نیمه نخست آلبانی با اخراج بازیکنش ۱۰ نفره شد.

تیم ملی امید پیش از این در نخستین دیدار دوستانه رسمی‌اش اردن را شکست داده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.