کارلوس کروش گفت که امارات در غرب آسیا بهترین تیم را دارد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست دادن امارات گفت: «به نظرم امارات بهترین تیم غرب آسیاست و بازیکنان خوبی دارد. آن های کارهای ترکیبی خوبی انجام می دهند. اماراتی ها در بازی با ما پاس های بیشتری دادند ولی نفوذهای ایران بیشتر بود.»

کروش در مورد تغییر در ترکیب تیم ملی گفت: «در ابتدای مسابقه به جوان ها میدان دادیم. ما به جایگاهی رسیده ایم که همه بازیکنان برای حضور در تمام بازی ها آماده هستند. امیری، رفیعی و جهانبخش عملکرد خوبی داشتند و جنگجویانه بازی کردند. در جریان مسابقه هم بازیکنان باتجربه را اضافه کردیم و به گل رسیدیم.»

کروش در مورد اعتراض سرمربی امارات به داور گفت: «فکر می کنید من آدم خیرخواهی هستم؟ دیگر نمی خواهم به AFC جریمه بدهم و در این مورد حرف نمی زنم. من فقط می دانم که بازی خوبی را دیدیم. من وظیفه دارم پشت بازیکنان خودم باشم و از آن ها حمایت کنم. در مورد مسائل دیگری حرف نمی زنم. در مورد داوری هم حرف نخواهم زد.»

سرمربی تیم ملی در مورد ضعف تیم ملی در مرحله گروهی گفت: «ما باید سطح بازی خود را بهبود ببخشیم. هیچ تیمی را ندیده ام که از همه نظر کامل باشد. در فوتبال اشتباه وجود دارد ولی ما سعی می کنیم پیشرفت کنیم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.