مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید استفاده از بازیکنان جوان و باانگیزه رمز موفقیت ایران در مقابل امارات بود.
مارکار آقاجانیان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا، با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان در دیدار مقابل امارات گفت: خوشبختانه در این دیدار به اهداف و خواسته‌های خود رسیدیم و با ارائه یک بازی منسجم و منظم توانستیم این تیم را از پیش رو برداریم.

او اضافه کرد: امارات نشان داد یک تیم خوب و قوی است. بازیکنان این تیم نزدیک به ۸-۷ سال است که با یکدیگر کار می‌کنند و از رده سنی نوجوانان و جوانان در کنار یکدیگر حضور دارند و با همین استخوان‌بندی راهی المپیک شدند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که امارات در دیدار مقابل ایران از یک هارمونی خوبی برخوردار بود گفت: این تیم برای بازی مقابل ایران برنامه داشت اما ما نیز با استفاده از بازیکنان جوان و باانگیزه خود توانستیم برنامه‌های خود را پیاده کنیم و در نهایت به آنچه که می‌خواستیم دست پیدا کنیم.

آقاجانیان در مورد دیدارهای آینده تیم ملی نیز گفت: ما از ابتدا بر روی هر بازی که انجام می‌دهیم تمرکز داریم و بعد به فکر بازی بعد هستیم. شیوه ما بازی به بازی است و فکر می‌کنم در مرحله بعد نیز بتوانیم موفق باشیم.

او در پایان از تماشاگرانی که برای حمایت از تیم ملی در سه دیدار گذشته حضور پیدا کرده بودند تشکر کرد و گفت: من دست تک تک همه تماشاگرانی که برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به استادیوم آمده بودند را می‌بوسم و از همه مردم ایران برای حمایت از تیم ملی تشکر می‌کنم.

به گزارش ایسنا تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با یک گل امارات را شکست دهد و به عنوان تیم نخست گروه C راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.