هافبک تیم ملی گفت: پیروزی بر امارات را به تماشاگران تقدیم می‌کنیم و به عقیده من حقمان پیروزی با اختلاف گل بیشتری بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آندرانیک تیموریان در پایان دیدار فوتبال ایران و امارات اظهار داشت: خدا را شکر که این بازی را بردیم و از همه هواداران حاضر در ورزشگاه تشکر می‌کنم که به بهترین شکل تیم ملی را حمایت کردند. 

وی افزود: پیروزی حق مسلم ایران بود و چه بسا می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری این بازی را ببریم. موقعیت‌های زیادی روی دروازه امارات خلق کردیم اما در نهایت در لحظات پایانی به گل رسیدیم که بسیار شیرین بود. 

تیموریان تأکید کرد: با این برد توانستیم به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد شویم و مطمئناً بازی با عراق برای ما راحت‌تر از بازی با ژاپن خواهد بود. 

هافبک تیم ملی در مورد حمایت تماشاگران نیز یادآور شد: حضور تماشاگران در ورزشگاه باعث می‌شود که ما با لذت بیشتری بازی کنیم و بدون حضور آنها نمی‌شود از فوتبال لذت برد. 

تیموریان در پاسخ به سؤال خبرنگار AFC در خصوص اینکه چرا بازیکنان ایران در نیمه اول عصبی بودند، گفت: ناراحتی و عصبانیت ما فقط به خاطر بازی بود نه مسائل دیگری. به هر حال نمی‌توانستیم به گل برسیم و از این مسئله ناراحت بودیم. خوشبختانه در نیمه دوم شرایط بهتر شد و ما می‌دانستیم که چه می‌خواهیم و بر تلاشمان افزودیم و به گل رسیدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.