سرمربی تیم ملی فوتبال قطر اعلام کرد که تیمش با آرزوهای زیادی به این مسابقات آمد اما نتوانست حتی یک پیروزی کسب کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، جمال بلماضی پس از شکست مقابل بحرین و ترک جام ملت‌های آسیا بدون امتیاز اظهار داشت: در یک سال در سه تورنمنت به میدان رفتیم که برای یک تیم ملی بسیار زیاد است. در دو تورنمنت قهرمان شدیم و این کار آسانی نیست. یکی در مسابقات قهرمانی غرب آسیا در خانه و دیگری جام خلیج فارس در عربستان سعودی بود و ما می‌دانیم که پیروزی در این مسابقات بسیار سخت است.

وی ادامه داد: شاید این سومین تورنمنت برای ما بسیار زیاد بود، به خصوص که زمان کوتاهی بین دو تورنمنت بود و تنها یک ماه فرصت داشتیم. این یک توجیه نیست بلکه حقیقت است. وقتی گل‌ها را از دست می‌دهید، دلایل زیادی وجود دارد. ممکن است بدشانسی یا عدم تمرکز باشد. متأسفانه ما فرصت‌هایی ایجاد کردیم اما گل نزدیم و این اتفاقی بود که رخ داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر خاطرنشان کرد: به خصوص زمانی که یک بازیکن بودم، همیشه نگران این نوع بازی‌ها بودم و وقتی گل نزنید، بازنده می‌شوید. این اتفاقی است که امروز برای ما افتاد.

وی اضافه کرد: در طول چهار روز سخت تلاش کردیم و واقعا تمرکز داشتیم و می‌خواستیم در این بازی به پیروزی برسیم. به اعتماد به نفس نیاز داریم و می‌خواستیم در این تورنمنت حداقل در این بازی برنده شویم. با انتظارات فراوانی اینجا آمدیم و حتی در یک بازی هم به پیروزی نرسیدیم. همه ما مطمئنا ناراحت هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.