کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سخنگوی باشگاه استقلال با تشریح وضعیت باشگاهش در مسائل مالی گفت که پرداخت حقوق باشگاهش منافاتی با کمک به تیم‌های حاضر در رقابت های آسیایی ندارد.
به گزارش ایسنا، سید سعید افجه ای در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال، درباره جلسه هیات مدیره باشگاهش، گفت: محوریت و بحث اصلی در این جلسه مسائل مالی و برطرف کردن مشکلات مربوط به آن بود. تلاش هیات مدیره استقلال بر حل هرچه سریعتر مشکلات مالی است و تصمیماتی هم در این راستا گرفته شد.

او افزود: مبحث بعدی جلسه، بحث خصوصی سازی بود که میان اعضا مسائل مربوط به آن تبادل نظر شد اما همان طور که پیشتر هم گفته شده بود، باشگاه استقلال به مبحث قیمت گذاری ورود نمی کند.

عضو هیات مدیره استقلال در ادامه به مطالبات بازیکنان تیمش از این باشگاه اشاره کرد و گفت: به هرحال ما باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم و به همین دلیل یکی از مسائل مطرح شده در این جلسه پرداخت مطالبات آنها بود. این مسئله هم جز با تعامل حل نخواهد شد. سازمان لیگ و برخی دوستان باید به تعهداتشان عمل کنند و پرداخت حقوق باشگاه استقلال منافاتی با کمک به تیم های آسیایی ندارد. ما انتظار داریم که نامه ها و مراجعات ما به این سازمان و سایر نهادها تا این حد بی پاسخ نماند. کسانی که با ما قرارداد دارند، حق دارند و بدقولی کردن در سیاست ما نیست.

وی در پایان آخرین مبحث مطرح شده در هیات مدیره تیمش را تیم های پایه عنوان کرد و گفت: مسابقات تیم های پایه به اواخر خود نزدیک می شود و ما باید به تعهداتمان نسبت به این تیم ها هم عمل کنیم و به همین جهت خواهان تسریع در همکاری های یاد شده هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.