سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به مشکلات مالی باشگاه گفت: سازمان لیگ و برخی دوستان باید به تعهداتشان عمل کنند و انتظار داریم نامه‌ها و مراجع کردن ما به این سازمان و سایر نهادها تا این حد بی‌پاسخ نماند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سید سعید افجه‌ای درباره جلسه روز گذشته هیئت مدیره استقلال گفت: محور و بحث اصلی در این جلسه مسائل مالی و برطرف کردن مشکلات مربوط به آن بود. تلاش هیئت مدیره بر حل هرچه سریع‌تر مشکلات مالی است و تصمیماتی هم در این راستا گرفته شد.

وی افزود: مبحث بعدی جلسه، بحث خصوصی سازی بود که میان اعضا مسائل مربوط به آن تبادل نظر شد اما همانطور که پیش از این هم گفته شده بود، باشگاه استقلال به مبحث قیمت گذاری ورود نمی‌کند.

عضو هیئت مدیره استقلال در ادامه به مطالبات بازیکنان از باشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم و به همین دلیل یکی از مسائل مطرح شده در این جلسه پرداخت مطالبات آنها بود. این مسئله هم جز با تعامل حل نخواهد شد. سازمان لیگ و برخی دوستان باید به تعهداتشان عمل کنند و پرداخت حقوق باشگاه استقلال منافاتی با کمک به تیم‌های آسیایی ندارد. انتظار داریم که نامه‌ها و مراجعه کردن ما به این سازمان و سایر نهادها تا این حد بی‌پاسخ نماند. کسانی که با ما قرارداد دارند، حق دارند اما بدقولی کردن در سیاست ما نیست.

وی در پایان آخرین مبحث مطرح شده در هیئت مدیره را تیم‌های پایه عنوان کرد و گفت: مسابقات تیم‌های پایه به اواخر خود نزدیک می‌شود و ما باید به تعهداتمان نسبت به این تیم‌ها هم عمل کنیم و به همین جهت خواهان تسریع در همکاری‌های یاد شده هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.