بازیکن تیم فوتبال امارات گفت: این امارات از هیچ تیمی نمی‌ترسد.
به گزارش ایسنا، ماجد ناصر با حضور در نشست خبری تیم‌های ایران و امارات اظهار کرد: ایران تیم قدرتمندی است اما شرایط دو تیم الان با گذشته فرق دارد. امارات هم اکنون تیم قدرتمندی شده و می‌خواهد بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی در پاسخ به این که تیم کنونی امارات با تیم‌های ادوار گذشته چه تفاوتی داشته است، نیز گفت: تفکر تیم جدید این است که تحت هر شرایطی برنده از زمین خارج شود. البته در تیم قبلی امارات هم بازیکنان تکنیکی متعددی حضور داشتند و کیفیت‌شان خوب بود. بعضی از آن بازیکنان را به خاطر آسیب‌دیدگی از دست داده‌ایم. در هر حال از تیم کنونی راضی هستم و امیدواریم در بازی فردا هم پیروز شویم.

وی در پاسخ به این که از روبه‌رو شدن با ژاپن در مرحله بعدی در صورت شکست از ایران هراس دارید، گفت: خیر. ما هیچ هراسی از ژاپن و تیم‌های دیگر نداریم. این امارات از هیچ تیمی نمی‌ترسد و اگر شرایط مهیا باشد، آماده هستیم تا با هر تیمی در جام ملت‌های آسیا روبه‌رو شویم.

ناصر همچنین در واکنش به اینکه آیا نگرانی از حضور پرتعداد تماشاگران ایرانی در بازی فردا ندارد، گفت: اینکه استادیوم پر از تماشاگر باشد برای ما خوشحال کننده است و هیچ مشکلی با این موضوع نداریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )