آخرین تمرین تیم ملی پیش از بازی با امارات با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد.
به گزارش ایسنا، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ (به وقت محلی) در کمپ "پری پارک" برگزار شد. در این تمرین که ۱۵ دقیقه ابتدایی آن برای پوشش خبری رسانه‌ها باز بود، بر خلاف روز گذشته که ۵ بازیکن تمرین نکردند تمامی نفرات حاضر بودند.

ملی‌پوشان با لباس‌های قرمزرنگ وارد محل تمرین شده و کاملا شاداب و سرحال دیده می‌شدند. آنها پس از گرم کردن بدن‌هایشان و انجام حرکات کششی و پاسکاری‌های در حال حرکت، مهیای اجرای برنامه‌های تاکتیکی کی‌روش شدند که در این هنگام تمرین برای پوشش رسانه‌ای بسته شد.

حدود ۱۰ نفر از هواداران تیم ملی مقابل در کمپ از اتوبوس تیم استقبال کردند. همواره در تمرین‌های تیم ملی هواداران ایرانی در محل تمرین حاضر می‌شوند تا با ملی‌پوشان عکس یادگاری گرفته و تیم را تشویق کنند.

تمرین امروز بنا بر قانون فیفا، باید در زمین اصلی ورزشگاه سانکورپ برگزار می‌شد که به علت تعمیرات چمن این استادیوم، تمرین هر دو تیم ایران و امارات به محل دیگری انتقال یافت. اماراتی‌ها پیش از ایران در زمین پری‌پارک تمرین کرده بودند.

در حال حاضر که تنها یک روز به شروع بازی ایران و امارات باقی مانده نیمکت‌های ایران و امارات که پرچم‌های دو کشور بر روی آن چسبانده شده در راهروهای ورزشگاه قرار دارد و کارگران باید تا فردا استادیوم را برای برگزاری بازی کاملا آماده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.