مسئولان برگزاری مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا علت تغییر محل تمرین تیم‌های ملی ایران و امارات را اعلام کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از شکست یک بر صفر روز گذشته (دوشنبه) تیم ملی فوتبال استرالیا برابر کره‌جنوبی در دور آخر از مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا، آنگه پوستچ‌اوغلو از زمین ورزشگاه بریزبین انتقاد کرد و گفت که با این شرایط چمن در بازی یک‌چهارم نهایی برابر چین هم به مشکل خواهیم خورد. این در حالی است که پیش از این هم مربیان دیگری از این زمین انتقاد کرده بودند.

موج اعتراض‌ها سبب شد مسئولان برگزاری این مسابقات به فکر ترمیم چمن ورزشگاه بریزبین بیفتند، ورزشگاهی که قرار است تیم ملی کشورمان فردا (دوشنبه) در آخرین بازی‌ خود از مرحله گروهی به مصاف امارات برود.

کمیته برگزاری و سازماندهی مسابقات جام ملت‌های آسیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تمرین رسمی تیم‌های ایران و امارات که از قبل برنامه‌ریزی شده تا امروز در ورزشگاه بریزبین برگزار شود به مکان دیگری منتقل شد تا این زمین برای انجام بازی‌های باقیمانده ترمیم شود. مدیریت ورزشگاه توصیه کرده که امروز چمن محوطه‌های شش قدم دو دروازه واقع در جنوب و شمال زمین از نو کاشته شوند.

آلین پرین، سرمربی چین پس از بازی تیمش برابر عربستان عنوان کرده بود: در شأن این مسابقات نیست که بازی‌ها در چنین زمینی برگزار شود. چمن ورزشگاه بریزبین خیلی خیلی خیلی خیلی بد است.

قرار است تمرین تیم ملی کشورمان جلسه تمرینی امروز خود را در ورزشگاه پری‌پارک شهر بریزبین انجام دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.