بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که امارات تیمی بهتر از بحرین و قطر است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، خسرو حیدری در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌‌های ملی فوتبال ایران و امارات اظهار داشت: دو بازی سخت داشتیم که هر دو را بردیم و موفق بودیم. مانند جام جهانی همدلی داشتیم به خصوص بعد از گل‌ها که همه چه آنهایی که بازی می‌کنند و چه افرادی که روی نیمکت حضور دارند، خوشحال هستند. این نشان دهنده آن است که کی‌روش به بازیکنان نزدیک است و همدلی ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: برای ما هر بازی حکم فینال را دارد و از ایرانی‌های حاضر در استرالیا نیز تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذشته‌اند و انگار در ایران بازی می‌کنیم. این دلگرمی بزرگی است و امیدواری ۳ امتیا بازی فردا را هم بدست آوریم.

حیدری در خصوص بازی و آمادگی‌اش گفت: شرایطم بعد از مصدومیت بهتر است. در اردوی آفریقای جنوبی مداوا شدم و از پزشکان تیم تشکر می‌کنم. بعد از حضور در استرالیا با تیم تمرین نکردم و بازی بحرین آماده نبودم اما مقابل قطر خوب بود و اکنون آماده‌ام برابر امارات با صلاحدید کی‌روش به میدان بروم و بهترین بازی را انجام دهم.

هافبک تیم ملی ایران تصریح کرد: امارات تیم بهتری نسبت به قطر و بحرین است و بازیکنان این تیم چند سالی است با هم بازی می‌کنند و بازیکنان کلیدی دارند. فردا باید بهترین عملکرد را داشه باشیم تا پیروز شویم و به عنوان تیم اول صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.