مدافع - هافبک تیم ملی پیش از بازی با امارات گفت: تیم ملی ایران نسبت به سایر همگروهایش بازی‌های تدارکاتی کمتری داشته ولی ما مثل جام جهانی نشان دادیم که یک تیم واقعی هستیم و همدلی در ما وجود دارد.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از استرالیا، خسرو حیدری در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر امارات گفت: ما دو بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و خوشحالم از این که در آنها موفق بوده‌ایم. تیم ملی ایران نسبت به سایر همگروهایش بازی‌های تدارکاتی کمتری داشته اما ما مثل جام جهانی نشان دادیم که یک تیم واقعی هستیم و همدلی در ما وجود دارد.

او ادامه داد: گواه این صحبت من خوشحالی همه بازیکنان تیم ملی پس از گلزنی است. این وضعیت حاکی از این است که کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران بسیار نزدیک است و تیم بسیار خوبی را درست کرده است. بازی ما برابر امارات نسبت به دو بازی قبلی سخت تر است اما ما همه بازی‌ها را مثل فینال نگاه می‌کنیم و امیدوارم که فردا سربلند باشیم و بتوانیم به عنوان سرگروه از گروه‌مان صعود کنیم.

مدافع ها‌فبک تیم ملی ایران افزود: جا دارد از مردم خوبی که در ورزشگاه‌ها حاضر می‌شوند و ما را مورد تشویق قرار می‌دهند یادی کنم. آنها برای ما سنگ تمام گذاشتند و از آنها متشکریم. حضور آنها دلگرمی بزرگی برای ماست و امیدوارم که هر سه امتیا‌ز بازی فردا (دوشنبه) را بگیریم.

خسرو حیدری در پاسخ به سوالی درباره وضعیت خودش و شناختی که از امارات دارد، گفت: قبل از جام ملت‌های آسیا دچار مصدومیت شدم و در اردوی آفریقای جنوبی خو‌شبختا‌نه مداوا شدم. تا سه روز قبل از بازی با بحرین تمرین نمی‌توانستم انجام دهم. به همین دلیل آماده بازی کردن در آن بازی نبودم. در مصاف با قطر ۲۰ – ۲۵ دقیقه‌ بازی کردم که خیلی برایم مفید بود الان هم اگر کارلوس کی‌روش صلاح بداند می‌توانم به میدان بروم اما درباره شناختم از امارات باید بگویم که فکر می‌کنم امارات تیمی بهتر از بحرین و قطر است. بازیکنان آنها چند سال است که در کنار هم هستند و یکدیگر را می‌شناسند. با این حال فکر می‌کنم بهترین عملکردمان را فردا برابر آنها داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.