تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات برای جلوگیری از رویارویی با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌ها برای پیروزی مقابل هم می‌ایستند.
به گزارش ایسنا، سایت اس بی اس در مورد رویارویی ایران و امارات نوشت: تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات که با کسب پیروزی در دو دیدار نخست خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا راهی مرحله یک چهارم نهایی شده‌اند، برای جلوگیری از رویارویی با ژاپن که به احتمال زیاد صدرنشین گروه چهارم خواهد شد، فردا (دوشنبه) به مصاف هم می‌روند.

ایران که یکی از تیم‌های خوب این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا در استرالیا بوده است، به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به امارات در رتبه دوم گروهش قرار گرفته و با این شرایط به مصاف حریف خود در بریزبین خواهد رفت. تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش تاکنون موفق شده بحرین را با نتیجه دو بر صفر و قطر را هم با حساب یک بر صفر از پیش رو بردارد. در این دوره از رقابت‌ها، اشکان دژآگه بسیار تاثیرگذار ظاهر شده و سردار آزمون هم موفق شده تک گل پیروزی بخش ایران را مقابل قطر به ثمر برساند.

امارات هم خوب کار کرده است و تا این جای کار، ۶ بار دروازه حریفانش را باز کرده و تنها دو گل خورده است. اماراتی‌ها، علی مبخوت را در ترکیب‌شان دارند. این بازیکن سه گل زده و دومین گلزن رقابت‌های این تورنمنت است. عمر عبدالرحمان، هافبک تهاجمی امارات هم بسیار خوب بازی کرده و امیدوار است گلزنی‌های مبخوت ادامه‌دار باشند.

رویارویی ایران و امارات در بریزبین است. این دیدار موجب خواهد شد بار دیگر کیفیت بد زمین این ورزشگاه مورد توجه قرار بگیرد. بسیاری از مربیان و بازیکنانی که در این ورزشگاه حضور داشته‌اند تاکید کردند چمن ورزشگاه تکه تکه به نظر می‌رسد. شرایط شرجی آب و هوایی حاکم بر این شهر نیز ممکن است روی دیدار تاثیرگذار باشد اما تیم‌های ایران و امارات باید خیلی زود خودشان را با زمینی که بازی کردن در آن بسیار سخت است، هماهنگ کنند.

در حالی که تصور می‌شود ایران در حفظ و کنترل توپ برتری بیشتری نسبت به امارات داشته باشد اما اماراتی‌ها هم کیفیت بالایی در خط حمله دارند. هر دو تیم بدون شک تلاش زیادی به کار می‌گیرند تا از رویارویی با ژاپن دوری کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.