ستاره سابق تیم ملی فوتبال امارات به ستایش از ایران پرداخت و بازی برابر شاگردان کی روش را نخستین محک جدی برای هموطنانش دانست.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال امارات در سومین دیدار خود در جام ملت های آسیا باید دوشنبه به مصاف ایران رود. این تیم با یک تساوی هم می تواند به عنوان تیم نخست صعودش را به دو بعد نهایی کند.

خلیل غانم بازیکن، سابق تیم ملی فوتبال امارات دیدار برابر ایران را برای تیمش سخت توصیف کرد. او گفت: دیدار برابر ایران نخستین محک جدی ما است. درست است که در دو دیدار قبلی خود نمایش خوبی داشته‌ایم اما ایران تیم قوی تری است و بازی برابر این تیم سخت است. باید در دیدار برابر ایران با تمرکز بسیار بالایی بازی کنیم. اگر می خواهیم پیروز شویم باید ضعف خود در خط دفاعی را پوشش دهیم.

او ادامه داد: ایران توان بسیار بالایی در بازی انفرادی دارد و این به خاطر مهارت و تکنیک بالای بازیکنان این تیم است. هر چند ایران نتوانست در دیدار برابر بحرین و قطر بازی خوبی را به نمایش گذارد اما این تیم هنوز یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است. تیم ملی امارات دوشنبه برابر تیم به میدان خواهد رفت که بازیکنان این تیم مهارت فردی بسیار بالایی دارند. باید بازیکنان امارات با کارهای گروهی مانع از درخشش ستاره‌های ایرانی شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.